  • 11. Data: 2008-04-15 19:48:03
    Temat: Re: Czy ja już jestem przewrażliwiony? (Citi KK)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:fu2p3f$11nb$1@opal.icpnet.pl...

    > również rezerwowałem hotel i konieczne było podanie danych karty (imię i
    > nazwisko, numer i data ważności), ale CVV NIGDY ode mnie nie wymagano, ww.
    > jest potrzebny tylko do transakcji internetowych

    Od jakiegos czasu juz jest uzywany do platnosci TO. Np. eCard wymaga
    CVV2/CVC2 w przypadku TO...

    Płatności w Call Centre
    Podmiotom które umożliwiają swoim Klientom zakup towarów lub usług przez
    telefon oferujemy możliwość przyjmowania płatności kartami telefonicznie.

    eCard S.A. dostarcza oprogramowanie umożliwiające konsultantowi w Call
    Centre przyjęcie płatności kartą płatniczą. Wszystkie dane dotyczące
    transakcji podawane są konsultantowi za wyjątkiem informacji o karcie (numer
    karty, data ważności, numer CVV2/CVC2), które podawane są przez Klienta po
    przełączeniu go do systemu IVR.

    http://www.ecard.pl/platnosci-w-call-centre.htm

    Niestety nie wszedzie IVR jest zaintegrowany z systemem autoryzacji i wtedy
    konsultant wklepuje je do formularza.

    MK

  • 12. Data: 2008-04-15 19:54:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Kwi, 21:48, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Niestety nie wszedzie IVR jest zaintegrowany z systemem autoryzacji i wtedy
    > konsultant wklepuje je do formularza.

    Ale jaka jest celowosc domagania sie juz PO zrealizowanej transakcji,
    gdy dostarczono towar i obciazono karte zaplata?

  • 13. Data: 2008-04-15 20:01:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > Ale jaka jest celowosc domagania sie juz PO zrealizowanej transakcji,
    > gdy dostarczono towar i obciazono karte zaplata?

    Nie mam zieloneo pojecia :). Byc moze chodzi o warunki rozliczenia z
    aklajerem... np. w jednym przypadku aklajer wyplaci kase merchantowi
    nastepnego dnia, a w drugim dopiero po 2 tygodniach... Zadej inny racjonalny
    powod mi nie przychodzi do glowy.

    MK

  • 14. Data: 2008-04-16 06:20:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 15 Apr 2008 17:23:07 +0200, "nurasa"
    <m...@g...com> wrote:

    >NA stronie VW banku masz ostrzeżenie by nie udostępniać wzorów TAN i numerów
    >CCV2.
    >Patrz tu http://www.vwbank.pl/audi/2201_80887.php

    Czyli jawny komunikat - omijajcie ten bank.
    Citi ma tą pozytywną cechę, że każdą transakcję Mo/To/Io po reklamacji
    wycofuje (chargeback) zgodnie ze swoimi uprawnieniami, a co najwyżej
    sprzedawca się buja dalej.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 15. Data: 2008-04-16 08:59:54
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Czyli jawny komunikat - omijajcie ten bank.

    Przepraszam, a gdzie jest ten komunikat?
    Bo pod podanym linkiem mamy ofertę pewnego kredytu...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 16. Data: 2008-04-16 09:47:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 16 Apr 2008 08:59:54 +0000 (UTC), "Prof_Ex"

    >numerów

    >Przepraszam, a gdzie jest ten komunikat?
    >Bo pod podanym linkiem mamy ofertę pewnego kredytu...

    Oparłem się na informacji, że nei nalezy CVV ujawniać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 17. Data: 2008-04-16 10:57:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Nie mam zieloneo pojecia :). Byc moze chodzi o warunki rozliczenia z
    > aklajerem... np. w jednym przypadku aklajer wyplaci kase merchantowi
    > nastepnego dnia, a w drugim dopiero po 2 tygodniach...

    Bardzo by to bylo dziwne.
    --
    Krzysztof Halasa