  • 51. Data: 2005-03-14 01:50:12
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz napisał:

    > Miałem przerwę w dostępie do netu i odrabiałem straty :)
    > Ot i wszystko. Pewnie jeszcze inne starocie zobaczysz ...

    Pytanie tylko czy są tego warte, aby je wygrzebywać ;-)

    K.

  • 52. Data: 2005-03-14 19:37:53
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > Pytanie tylko czy są tego warte, aby je wygrzebywać ;-)

    Akurat sprawa eCardu jest bardzo ważna, tym bardziej dla nas użytkowników
    Internetu.
    Jego krach spowoduje ostre zawirowania w sklepach internetowych ...
    szczególnie uciążliwe dla nas.
    Jak widać eCard się jeszcze trzyma i .... życzę mu aby się utrzymał :)

    Tomasz