eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ? › Re: Czy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ?
  • Data: 2002-11-02 20:51:56
    Temat: Re: Czy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ?
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak jest wszedzie !!!
    >BTW ja mialem podobnie w citi TYLKO zadzwonilem po miesiacu. Oczywiscie NIC
    >nie wiedzieli i odsylali mnie zebym zadzwonil w godz. 8-17.00. Ale to
    >oczywiscie NIC nie pomoglo, bo nadal 'wniosek w trakcie rozpatrywania'
    >;((( Po 1,5 miesiaca 'niespodziewanie' (dla pracownikow citiphone i mnie)
    >otrzymalem KK ;-))
    To po kiego grzyba jest mozliwosc skladania wnioskow przez internet ?
    Skoro i tak trzeba wszystko osobiscie to po co mamia w muBanku taka
    mozliwoscia ? Nie dosc ze nie mam blisko oddzialu, to nie mam za
    bardzo czasu na latanie za papierkowymi sprawami, myslalem ze bede
    mogl w miare wygodnie zlozyc wniosek i ktos sie nim zainteresuje.
    A to ze na rozpatrzenie wniosku sie dlugo czeka to zrozumiale (choc
    nie do konca), tylko ze jest roznica miedzy rozpatrywaniem a
    skontaktowaniem sie z klientem w celu dostarczenia potrzebnych
    dokumentow i wypełnienia papierowego wniosku. To co powinni robic w 2
    dni, nie udalo sie w ciagu 2 tygodni ... wniosek o karte w inecie,
    jest tylko po to zeby oni mogli do mnie ZADZWONIC !!!

    >Czlowieku !! W wiekszosci bankow nie dostaniesz KK (przyznanie+odbior karty)
    >w terminie krotszym niz miesiac !!! A napewno nie w bankach wymienionych
    >ponizej ! Pamietaj, ze to jest produkt kredytowy, a nie zwykla debetowka...
    LOL ... ale wniosek zlozony przez inet nie jest rozpatrywany w
    aspekcie przyznac karte czy nie, bo przeciez nie dolacza sie do niego
    zadnych dokumentow, wniosek ktory oni rozpatruja sklada sie w placowce
    banku, albo u agenta, ale kontakt ktory powinien nastapic z ich strony
    po max 2 dniach (sami tak twierdza) nie nastapil !!!! Po za tym z
    opinii na grupie wyczytalem ze w WBK rozpatruja wniosek 2-3 tygodnie

    >W pbkbph na KK trzeba miec min. 2500zl netto !!!, tylez samo wymaga nordea
    >bank na charge ;-) W citi 2500 zl brutto, ale TRZEBA MIEC dowod ze
    >wynagrodzenie wplywa na konto (musi byc przelew od pracodawcy) !!! a do tego
    >cala masa papierkow. IMO najtrudniej dostac KK wlasnie w citi.
    No to na BPH sie nie lapie, ale na Citi spoko :), mam przelewy od
    pracodawcy ... bo niby czemu nie skoro pracuje ? :) Nie wiem czemu u
    nas tak dziwnie, moj dziadek dostal w USA kredotowke Citi od reki, nie
    musial pokazywac historii konta, ani ze jest tam przelew od pracodawcy
    ... tylko pokazywal chyba jakis kwitek od emerytury ;).

    Jak na razie na minus jest Lukas i muBank, jesli chodzi o Lukasa to
    powiedzieli ze spoko dadza mi KK, ale jak bede mial u nich konto przez
    3 miechy, a mi sie nie chce tyle czekac zeby dostac jajecznice ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com