  • 1. Data: 2002-03-25 10:50:41
    Temat: Czy LG jest bankiem godnym zaufania?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    czy Lg jest godny zaufania jako bank?
    Z tego co wiem w razie czego (odpukac) banki odpowiadaja w 100% tylko do 1000
    EURO .
    Jak LG petro Bank plasuje sie w rankingu banków?

  • 2. Data: 2002-03-25 14:23:43
    Temat: Re: Czy LG jest bankiem godnym zaufania?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > czy Lg jest godny zaufania jako bank?
    Tak samo jak pozostałe.

    > Z tego co wiem w razie czego (odpukac) banki odpowiadaja w 100% tylko do 1000
    > EURO .

    O rany- lecę wypłacić nadwyżkę ;-)
    Eee... nie to pomyłka- tyle (10000EUR)tzn. powyzej, to nie mam ;-)
    ... na żadnym z kont ;-))

    > Jak LG petro Bank plasuje sie w rankingu banków?

    Zalezy gdzie i ile wydał na reklamę.
    U mnie zajmuje nie najlepsze miejsce ;-)
    Grzegorz