  • 1. Data: 2002-03-25 11:03:37
    Temat: OT : imie dla psa FISKUS ?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy imie Fiskus pasuje dla psa (na razie jest malutki ale juz wyglada ze
    bedzie ostry , chociaz to kundelek )

  • 2. Data: 2002-03-25 12:18:05
    Temat: Re: imie dla psa FISKUS ?
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    niezłe : szczególnie jak będziesz szedł ulicą i krzyczał : FISKUS, NIE RUSZ
    !!

  • 3. Data: 2002-03-25 12:29:57
    Temat: Re: OT : imie dla psa FISKUS ?
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Czy imie Fiskus pasuje dla psa (na razie jest malutki ale juz wyglada ze
    > bedzie ostry , chociaz to kundelek )

    Nie. Bo zawołasz'Fiskus, do nogi', a tu sie pojawi smutny pan i ci 70%
    domiaru z portfela skroi.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-03-25 12:30:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > niezłe : szczególnie jak będziesz szedł ulicą i krzyczał : FISKUS, NIE
    RUSZ
    > !!

    To nie lepiej Balcerowicz??? :)

  • 5. Data: 2002-03-25 14:12:11
    Od: "Mario" <a...@w...pl>

    .................czym pies zawinił?????

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2002-03-25 15:23:58
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:a7nf9u$p19$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Nie masz serca - tak kundelka pokarać :-)))

    Jeszcze za komuny widziałem jak na ulicy facet wołał za swoim
    jamnikiem "Urban !".

    P.S. Mój kot, nazywa się Edward ;-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 7. Data: 2002-03-25 15:24:49
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 8. Data: 2002-03-25 15:27:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > P.S. Mój kot, nazywa się Edward ;-)

    a moj zolw w Radomiu - Tadeuuuuuuuusz

  • 9. Data: 2002-03-25 16:02:27
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > To nie lepiej Balcerowicz??? :)

    Lepiej to już byłoby: "Leszek" - 2 sylaby to nie 4, a poza tym do przyjęcia dla
    zwolenników innej opcji niż Twoja ;)

  • 10. Data: 2002-03-25 16:11:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Lepiej to już byłoby: "Leszek" - 2 sylaby to nie 4, a poza tym do
    przyjęcia dla
    > zwolenników innej opcji niż Twoja ;)

    ehehehe - a jaka jest moja opcja?