  • Data: 2019-03-04 16:14:09
    Temat: Czeki blik w ST
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio narzekałem, że żaden bank nie umożliwia wystawiania czeków blik w
    "komputerowym" ST - jedynie na apkach.
    I że jedynie ing pozwala na generację kodu blik w ST.

    A tu dziś niespodzianka - przypadkiem w santanderze trafiłem właśnie na możliwość
    tworzenia czeków blik w ST - czyli nie trzeba mieć urządzenia z androidem :)

    Czepić można się jedynie tego, że max. czas ważności czeku to 72h - ale chyba nigdzie
    i tak nie ma dłuższych - oraz maksymalnych limitów blik - (przede wszystkim) 3k
    wypłat z bankomatów oraz 10k zakupów dziennie (tego to pewnie i tak nikt nie osiągnie
    przy skali akceptowalności).