  • 11. Data: 2016-10-10 20:04:42
    Temat: Re: Czasy ;) na zeznania majątkowe...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mahe" napisał w wiadomości
    W dniu 2016-10-07 o 18:03, witek pisze:
> [...]

    Jest tez w druga strone - masz mieszkanie warte np 300 tys, a po kilku
    latach jest warte 600 tys.
    Ceny tak wzrosly.
    A CBA sie pyta gdzie ukradles :-)

    >Ideę bardzo dobrze rozumiem, ALE:
    >- skoro nie ma obowiązku precyzyjnej wyceny przez rzeczoznawcę
    >- polityk może się "nie znać" na wycenie

    >To pytanie zasadnicze, jakie kary grożą politykowi, który sobie
    >wycenę zrobi "z kapelusza" i będzie się tłumaczył, że nie jest
    >zawodowym rzeczoznawcą i "się nie zna na tym"?

    Ogolnie nic mu nie grozi.
    Ale jak widac - mozna wpasc na zegarku.

    >A gdybym ja był politykiem i brał dużo w łapę - kupowałbym sztaby
    >złota i zakopywał w ogródku. ;)

    To niekoniecznie jest dobry pomysl - a jak wprowadza obowiazek
    zglaszania nabycia i sprzedazy zlota ?
    Ale niektorzy tak robili, jesli wierzyc doniesieniom prasowym.
    Poza tym sa konta na Kajmanach czy Cyprze.

    Z tym, ze zloto to jest w malutkich (acz ciezkich) sztabkach, a nie
    sztabach.
    No chyba, ze polityk wysokiego kalibru i prawdziwej sztaby warty :-)

    J.