  • 1. Data: 2008-01-18 21:16:57
    Temat: Czemu Polbank to robi?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Duzo piszecie o Polbanku, jego wplatomatach itd., wiec postanowilem sie
    przyjrzec ofercie, bo mam pod nosem oddzial.

    I co z analizy wynika? Otoz mozna sobie zalozyc konto w Polbanku calkowicie
    za free, dostac niezly procent, co jest rzadko spotykane, przelewy i karta
    do rachunku za free, dzialajace wplatomaty. Do minusow trzeba zaliczyc slaby
    interfejs i powolne ksiegowanie.

    Wobec takiej oferty nie mozna przejsc obojetnie :). Moim zdaniem jest to
    doskonale konto do "wprowadzania gotowki do obiegu bankowego", tzn. do
    korzystania z wplatomatow i przelewania sobie na swoje podstawowe konto.

    Powiem szczerze, mam troche kont... i raczej daze do zmniejszania ich liczby
    a nie powiekszania, ale wplatomaty mbanku dzialaja przez 30% moich prob
    wplacania, wiec skorzystalbym z wplatomatow Polbanku, aby sobie do citi
    przelac, gdy akurat juz pozno albo nie chce mi sie stac w kolejce.

    Czy jest tu jakis haczyk?

  • 2. Data: 2008-01-18 21:21:08
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:16:57 +0100,
    osoba podpisana: ygreko <...@...com>
    napisała:
    [..]
    > Wobec takiej oferty nie mozna przejsc obojetnie :). Moim zdaniem jest to
    > doskonale konto do "wprowadzania gotowki do obiegu bankowego", tzn. do
    > korzystania z wplatomatow i przelewania sobie na swoje podstawowe konto.

    Przelewy, jeśli dobrze rozumiem, działają tylko pod IE.
    [...]
    > Czy jest tu jakis haczyk?

    Nie. Ale trzeba pamiętać, że to jest 'promocja' która się prędzej czy
    później skończy. (W mbanku trwała chyba 3 czy 4 lata)

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 3. Data: 2008-01-18 21:23:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 22:16:57 +0100, ygreko wrote:

    > Czy jest tu jakis haczyk?

    Tak. Beznadziejny system transakcyjny. Innych haczyków nie stwierdziłem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-01-18 21:38:41
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie. Ale trzeba pamiętać, że to jest 'promocja' która się prędzej czy
    > później skończy. (W mbanku trwała chyba 3 czy 4 lata)

    O wlasnie, tak sadzilem, nie ma nic za darmo :).
    A poki jest -- trzeba korzystac. Ciekawe jaki procent klientow zamknie konta
    gdy oglosza oplaty.

  • 5. Data: 2008-01-18 21:40:58
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    > Tak. Beznadziejny system transakcyjny. Innych haczyków nie stwierdziłem.

    Tym bardziej predestynuje go to do korzystania z tego banku jako z darmowej
    kasy do wplat i szybkich przelewow na inne konto :).

    Ahhh... wlasnie doczytalem na stronie, ze nie dziala z Vista... A ja wlasnie
    mam takowy system...
    Stracili potencjalnego klienta, heh ;)

  • 6. Data: 2008-01-18 21:51:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 22:40:58 +0100, ygreko wrote:

    > Tym bardziej predestynuje go to do korzystania z tego banku jako z darmowej
    > kasy do wplat i szybkich przelewow na inne konto :).

    Jeśli korzystasz z kont oszczędnościowych to i opłaca się kasę zostawiać na
    jakiś czas w Polbanku - najwyższe oprocentowanie i nielimitowana liczba
    bezpłatnych wypłat.

    > Ahhh... wlasnie doczytalem na stronie, ze nie dziala z Vista... A ja wlasnie
    > mam takowy system...
    > Stracili potencjalnego klienta, heh ;)

    Do czasu udostępnienia systemu działającego na Viście operacje telefoniczne
    są bezpłatne, więc może się jednak skusisz ;)

    Przy okazji na stronie znalazłem informację, iż za 4 godziny wyłączają
    system transakcyjny i planują włączyc go dopiero w niedzielę wieczorem.
    Czyżby jakieś poważniejsze zmiany?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-01-18 21:57:47
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Jeśli korzystasz z kont oszczędnościowych to i opłaca się kasę zostawiać
    > na
    > jakiś czas w Polbanku - najwyższe oprocentowanie i nielimitowana liczba
    > bezpłatnych wypłat.

    Tutaj Polbank ma plusa, ale jak mowilem wczesniej -- raczej zmniejszam ilosc
    rachunkow, po prostu nie chce mi sie ogarniac co gdzie mam, wiec mam
    konkretne konta do konkretnych rzeczy i ten Polbank mi nie przypasuje za
    mocno...

    > Do czasu udostępnienia systemu działającego na Viście operacje
    > telefoniczne
    > są bezpłatne, więc może się jednak skusisz ;)

    Przez telefon? Do banku? Jak to?

    ;)

  • 8. Data: 2008-01-18 22:10:08
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Tak. Beznadziejny system transakcyjny. Innych haczyków nie stwierdziłem.

    W moim przypadku był to haczyk bardzo skuteczny. 2 miesiące wytrzymałem.
    Potem musiałem zamknąć bo każdy dzień dłużej miał negatywny wpływ na
    moje zdrowie psychiczne :)

    PG

  • 9. Data: 2008-01-18 22:13:31
    Od: smE <n...@n...com>

    > W moim przypadku był to haczyk bardzo skuteczny. 2 miesiące wytrzymałem.
    > Potem musiałem zamknąć bo każdy dzień dłużej miał negatywny wpływ na
    > moje zdrowie psychiczne :)

    U mnie podobnie. Używałem chyba miesiąc, ale jak system stwierdził, że
    zleconych wcześniej przelewów z datą przyszłą nie wykona - wkurzyłem się
    nieźle i zrezygnowałem :)

  • 10. Data: 2008-01-19 02:00:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:16:57 +0100, ygreko napisał(a):

    > (...)
    > Czy jest tu jakis haczyk?

    U mnie służy jako skarbonka, bo www nawet nie ruszam z braku dostępu do
    OS Windows. Podstawowa przewaga nad innymi KO to jest taka, że jak to
    mówi Marek K. "wpłacaj i wypłacaj kiedy chcesz" w przypadku Polbanku
    aktualnie całkowicie za darmo.
    Należy jeszcze dodać, że przeliczniki są bardzo dobre, bo przeliczają
    Ciebie od razu z waluty, w której płacisz na złotówki - żadnych
    pośrednich walut. Do tego wypłata w zagranicznych bankomatach kosztuje
    8zł a nie jak standardowo w innych bankach 10zł (pomijam te w których
    jest 0zł).

    Xenocide