  • 1. Data: 2004-06-28 13:04:27
    Temat: Coraz więcej klientów e-banków w USA
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Do 10 największych internetowych banków amerykańskich zalogowało się przez
    pierwszy kwartał tego roku 22 miliony użytkowników, co oznacza wzrost o 29%
    w stosunku do analogicznego okresu w 2003. W tym samym czasie wzrosło
    wykorzystanie usług bill-payment o blisko 37%.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5679

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-28 13:27:01
    Temat: Re: Coraz więcej klientów e-banków w USA
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cbp51c$23j$1@news.onet.pl...
> [...]
    > w stosunku do analogicznego okresu w 2003. W tym samym czasie wzrosło
    > wykorzystanie usług bill-payment o blisko 37%.

    A ktoś wie jak jest u nas?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-28 13:32:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > A ktoś wie jak jest u nas?

    Trudna sprawa,bo juz nawet chyba RBE nie zbiera aktualnych danych .
    Pozostaje zatem tylko Rzepa.

  • 4. Data: 2004-06-28 13:47:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cbp6la$gao$1@news.onet.pl...

    > Trudna sprawa,bo juz nawet chyba RBE nie zbiera aktualnych danych .
    > Pozostaje zatem tylko Rzepa.

    Takie słabe wyniki, że nie ma się czym chwalić? :-o

  • 5. Data: 2004-06-28 14:14:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Takie słabe wyniki, że nie ma się czym chwalić? :-o

    No mBank sie chwali, ostatnio Inteligo sie chwalilo.
    Pozostali - roznie to bywa. Pekao - juz sie nie chwali, bo zweryfikowali
    jego dane, BZ WBK w sumie ok, ale jako, zestracil swego czasu pozycje
    lidera...

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-28 14:34:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cbp941$qpf$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Pozostali - roznie to bywa. Pekao - juz sie nie chwali, bo zweryfikowali
    > jego dane, BZ WBK w sumie ok, ale jako, zestracil swego czasu pozycje

    Ale mi nie chodzi o ilości rachunków czy klientów, tylko ilości logowań do
    systemu przez internet. Chodzi mi o skalę używalności tego kanału dostępu, a
    nie suche, nic nie znaczące liczby podawane przez Rzepę. Rozumiem, że nic
    takiego nie ma.