eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2012-08-22 11:27:41
    Temat: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: nospam <n...@n...pl>

    Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    sprzedawca.

    Co za pies?


  • 2. Data: 2012-08-22 11:34:08
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    > Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    > Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    > przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    > sprzedawca.
    >
    > Co za pies?
    A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?


    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.


  • 3. Data: 2012-08-22 11:47:26
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: nospam <n...@n...pl>

    W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >> sprzedawca.
    >>
    >> Co za pies?
    > A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >
    >

    Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).


  • 4. Data: 2012-08-22 11:48:00
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: nospam <n...@n...pl>

    W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    >> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >>> sprzedawca.
    >>>
    >>> Co za pies?
    >> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >>
    >>
    >
    > Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    > sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
    >

    Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
    Wiec...?


  • 5. Data: 2012-08-22 14:10:14
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-22 11:48, nospam pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
    >> W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    >>> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >>>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >>>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >>>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >>>> sprzedawca.
    >>>>
    >>>> Co za pies?
    >>> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >>>
    >>>
    >> Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    >> sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
    >>
    > Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
    > Wiec...?

    Też płaciłeś kartą VISA? Czy jakaś inną? Ja bym opisał ten przypadek
    (data, godzina, serwis itp.) i podesłał mailem do Inteligo z kopią do
    Polcardu. Ciekawe, co by odpisali.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/


  • 6. Data: 2012-08-23 11:13:00
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: f...@g...com

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 11:27:41 UTC+2 użytkownik nospam napisał:
    > Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    > Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    > przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    > sprzedawca.
    >
    >
    >
    > Co za pies?
    Też nie mogłem doładować na stronie T-Mobile (komunikat ten sam). Doładowałem przez
    inny serwis.


  • 7. Data: 2012-08-23 13:57:51
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "nospam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:k129sf$mvm$2@inews.gazeta.pl...
    > Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
    > Wiec...?
    >
    1. limit karty
    2. nie włączona obsługa transakcji internetowych

    3. jakiś chwilowy problem banku
    itp itd, może warto zadzwonić do banku

    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1