  • 1. Data: 2012-08-22 01:03:25
    Temat: Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK
    Od: woody <w...@l...home.pl>

    Witam!

    Mam Vise Gold z mBanku. Chciałem zakupić pewien sprzęt tv w sklepie niemieckim za 520
    euro. Patrząc na tabelę kursu wymiany walut mBanku wyszłoby koło 2.222zł podczas gdy
    ten sam sprzęt u polskiego dystrybutora kosztuje 2.650zł. 400zł piechotą nie chodzi.
    Nie wnikając w serwis i gwarancję zastanawiam się czy nie kupić u Niemca. Pytanie ...
    sklep niemiecki płatność realizuje przez Paypal. KK mam już podpiętą. Czy to się
    opłaca ? Karta mBanku jest przeliczana w Euro, ale czy paypal mnie nie oskubie.
    Ustawilem w Paypalu euro jako walute podstawową, nie wiem czy to ma sens, moze
    powinienem wrócić na złotówki. Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia
    zakupu na raty na karcie bo wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2012-08-22 01:11:57
    Od: w...@l...home.pl

    >Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na karcie bo
    >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.
    do poprawki ... chodzi mi o to żeby jak najmniej zapłacić za zakup, raty na karcie
    przydadzą się później

  • 3. Data: 2012-08-22 05:32:31
    Od: "Ronnei Currane" <R...@o...ru>

    >Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na
    >karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

    zapłać karto Synka to bendziesz miała 5% mniej

    Docent

  • 4. Data: 2012-08-22 06:59:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sie, 01:03, woody <w...@l...home.pl> wrote:
> [...]
    rozłożenia zakupu na raty na karcie bo wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

    Kosztami transakcji obciazony jest sprzedawca.

    Porownaj sobie kurs dnia w euro w mbank i Paypal i bedziesz mail z
    grubsza porownanie gdzie gorszy.

  • 5. Data: 2012-08-22 07:41:15
    Od: " Ludwik" <l...@g...pl>

    Ronnei Currane <R...@o...ru> napisał(a):

    > zapłać karto Synka to bendziesz miała 5% mniej
    >
    > Docent

    Ale Synek chyba nie zwraca za PayPal?