  • Data: 2013-02-25 23:45:31
    Temat: Co to za moda
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (nie wiem czy nowa czy stara) na dzwonienie do ludzi około 18oo-19oo?
    Czy to studenci dorabiają po godzinach?

    O 14:45 wychodzę z pracy i żeby opędzić się od ew klientów chciałbym
    móc wyłączyć komórkę do 6 rano. Mam pracę lżejszą od spania i ww
    godzinach mogę konferować z bankiem do bUlu aż podostajemy zajadów.

    Natomiast o godzinie 18 to mogę ja spać, może np dziecko spać, mogę np
    seksować się z małżowiną a nie czuwać przy telefonie.

    Ale uparty jak muł bank, lansuje komórkę jako środek kontaktu w
    sprawach też tak błahych, że można je załatwić wysyłając emaila lub
    emaila wewnętrznym kanałem chronionym logowaniem jak do kasy na www.

    Czyli jak ktoś pozna login i hasło i wyczyści mi konto nie ma sprawy,
    ale jak ktoś pozna mój login i hasło i przeczyta tajny mesydż od banku
    to oooo to już koniec świata, trzeba dzwonić. Bojkotując komórkę można
    napytać sobie biedy żyjąc w nieświadomości niedopłaty 2zł.

    Nadmieniam, że bardzo poważnie traktuję wszystkie emaile i mądrej
    głowie dość dwie słowie.

    --
    Piter