  • Data: 2013-03-01 02:14:12
    Temat: Re: Co to za moda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

    : Po pobycie w Polsce przez jakis miesiac, dosc szybko rozpoczely do mnie
    : wydzwaniac roznej masci firmy z "swietnymi" ofertami/pierdolami, mimo
    : nieudzielania zgody na przetwarzanie marketingowe.

    Ja zaś nikomu nie zabraniam -- i prawie nikt do mnie
    nie dzwoni, choć nie ukrywam swego numery telefonu. :)

    Czy aż tak trudno nauczyć się ,,ludzkiej mowy''?

    -- Spierdalaj!
    -- Nie chcę.
    -- Dziękuję. :)

    A jeśli już ktoś jest nieśmiały ;) -- może po prostu wyłączyć się. :)

    -=-

    Ja jestem inaczej okradany z czasu... Gazetka Sferis czy jakoś tak.
    Masa złomu, w tym i jakieś tablety czy telefony... Każdy (Nie tylko
    z tej gazetki!!) trzeba obwąchać, sprawdzić, jaki ma CPU, popłakać,
    że choć CPU z glonami, to jednak telefon bez glonów... Aż w końcu
    w tak zwanej głębi serca wrzasnąć -- KURWA MAĆ!!!! Po co komu takie
    dziadostwo za tak duże pieniądze? Przecież tego nie można słuchać...

    A nie można, bo telefon ma złe ekranowanie i słychać
    ,,życie telefonu'' w głośnikach...

    -=-

    Dużo czasu tracę tez na grupowe życie -- tu jednak (jak
    widać wyraźnie) są wymierne zyski -- orzeszki, wiśnie,
    ominiecie Plichty Złotego, masa cennych informacji...

    -=-

    Kolejny złodziej czasu to gra w Zoo... :)

    No właśnie... Ja tu gadu, gadu, a bonusowe karmienie ucieka. ;)

    -=-

    Mnie nie przeszkadza, gdy dzwoni telefon i mówi (nieludzkim
    głosem?) o nadzwyczajnych okazjach, kredytach, kartach,
    limitach, depozytach... Tyle tylko, że jeśli mi wciśnie
    kartę i naliczy opłaty -- raczej nie będę zadowolony. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'