  • 1. Data: 2002-05-18 12:47:56
    Temat: Co sądzicie o posiadaniu kilku kont i korzystaniu w nich z debetu?
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Wziąłem kredyt gotówkowy (3000zł) i płaciłem 194zł raty miesięcznej.
    Te same pieniądze mogę otrzymać np. z debetu posiadając kilka kont.
    Mając np. 3 konta, miesięcznie za prowadzenie konta + odsetki zapłace
    ok. 30-40zł. Czy to się nie opłaca?

    TT.

  • 2. Data: 2002-05-18 12:56:52
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Te same pieniądze mogę otrzymać np. z debetu posiadając kilka kont.
    > Mając np. 3 konta, miesięcznie za prowadzenie konta + odsetki zapłace

    opłaca się pod warunkiem, że ktoś za ciebie spłaci sam debet a ty będziesz
    płacił tylko odsetki ;-))

    pozdrav
    siepacz

  • 3. Data: 2002-05-20 04:28:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Wszystko dobrze, ale żeby dostać debet musisz wykazać odpowiednie dochody w
    każdym z banków w których masz konto, jeśli Ci się to uda, to czemu nie ?
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-05-20 10:10:33
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko dobrze, ale żeby dostać debet musisz wykazać odpowiednie dochody
    > każdym z banków w których masz konto, jeśli Ci się to uda, to czemu nie ?

    A jaki to problem w Lukasie daja na podstawie hitori albo swistka a potem
    zlecenie stale
    i po pol roku chyba dostaniesz w mbanku. Do tego 3 karty kredytowe np
    bezplatna w Lukasie
    bezplatna w promocji Citi :))

  • 5. Data: 2002-05-20 10:40:05
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

    > bezplatna w promocji Citi :))

    jaka bezplatna w city ?
    tak patrze na strone city i nie widze zadnych promocji - mialem nadzieje ze
    moze master zrobia bezplatnie ale jest za 45zl i do tego rozliczana USD to
    co to za master ???

    Łukasz Lizak

  • 6. Data: 2002-05-21 09:20:16
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Użytkownik "boa" <a...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    ze
    > moze master zrobia bezplatnie ale jest za 45zl i do tego rozliczana USD to

    Kiedys co i raz byla bezplatna. A teraz to nie wiem bo rezygnuje ta w
    Lukasie jest mi wygodniejsza