  • 1. Data: 2002-05-18 12:30:56
    Temat: Reklamacja transakcji...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Czy VISA moze sie oburzyc o liczbe reklamacji?
    Mianowicie pare minut temu na stargate.com wystapil blad transakcji, kasa
    zostala jednak sciagnieta. Taka sama sytuacja zdarzyla sie mi 2 msc temu.
    Wowczas zlozylem reklamacje, pozniej druga zwiazana z godaddy.com, no i
    dzisiaj ponownie stargate.com. Czy VISA moze sie cos przyburzyc o te
    reklamacje? Bo jesli tak to juz wole nie widziec tych 50 czy 60 zl.

  • 2. Data: 2002-05-18 12:42:57
    Temat: Re: Reklamacja transakcji...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dzisiaj ponownie stargate.com. Czy VISA moze sie cos przyburzyc o te
    > reklamacje? Bo jesli tak to juz wole nie widziec tych 50 czy 60 zl.

    Ech te problemy z Inteligo....
    nie plac w okolocach 23-1 w nocy :)

  • 3. Data: 2002-05-18 12:44:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ech te problemy z Inteligo....
    Tylko ze stargate.com chyba =)

    > nie plac w okolocach 23-1 w nocy :)
    Placilem 20 min temu =)

  • 4. Data: 2002-05-18 21:08:48
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    minik <m...@m...net> wrote:
    > Czy VISA moze sie oburzyc o liczbe reklamacji?

    Tak. I ścignie tego, kto jest powodem reklamacji, czyli sprzedawcę.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313