  • 1. Data: 2002-05-18 09:46:19
    Temat: Który bank ma najnizszy koszt prowadzenia ROR-u ?
    Od: "Gordon Gekko" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    Może mi ktoś odpowiedzięc na to pytanie? Chcę załozyc ROR i szukam banku,
    który ma wiele oddziałow.

  • 2. Data: 2002-05-18 09:51:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może mi ktoś odpowiedzięc na to pytanie? Chcę załozyc ROR i szukam banku,
    > który ma wiele oddziałow.

    A dla kogoa, w jakim miescie, co chcesz robic...
    ytanie zadales super...

  • 3. Data: 2002-05-18 10:10:58
    Od: odpowiedzi <no_spam@no_mail.com>

    http://www.bp.com.pl/kog.html

  • 4. Data: 2002-05-18 10:30:26
    Od: "kret15" <k...@w...pl>

    >Może mi ktoś odpowiedzięc na to pytanie? Chcę załozyc ROR i szukam banku,
    >który ma wiele oddziałow.
    >
    >PKO BP SA ma najwięcej oddziałów, ale płaci cieniutko jak wszstkie banki,
    ale mógłbyś założyć e-konto lepsze oprocentowanie, lepszy dostęp, większa kasa
    i może być bezpłatne
    Wybór jest trudny, ale nie daj się pożreć
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-05-18 10:31:39
    Od: "kret15" <k...@w...pl>

  • 6. Data: 2002-05-18 11:15:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 18 May 2002 09:46:19 +0000 (UTC)), "Gordon
    Gekko" <g...@N...poczta.gazeta.pl> był(a) napisał(a):

    >Może mi ktoś odpowiedzięc na to pytanie? Chcę załozyc ROR i szukam banku,
    >który ma wiele oddziałow.

    mBank. Darmowe konto, darmowa karta, dużo bankomatów, oddziałów w
    tysiącach, a raczej milionach... (komputerów z podłączeniem do Sieci)

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-05-18 11:28:32
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > mBank. Darmowe konto, darmowa karta, dużo bankomatów, oddziałów w
    > tysiącach, a raczej milionach... (komputerów z podłączeniem do Sieci)

    Dodaj do tego wszystkie placówki poczty i wszystkie oddziały innych banków,
    nie zaszkodzi dodać wszystkich telefonów w Polsce i na świecie, wszytkich
    budek telefonicznych. Komórki działające w światowych sieciach mające WAP
    i/lub internet. O czymś zapomniałem? Aha, bankomaty - prawie wszystkie na
    świecie ze szczególnym uwzględnienim Euronetów w Polsce.

  • 8. Data: 2002-05-18 11:41:41
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gordon Gekko" <g...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ac57tb$au0$1@news.gazeta.pl...
    > Może mi ktoś odpowiedzięc na to pytanie? Chcę załozyc ROR i szukam banku,
    > który ma wiele oddziałow.

    Najpierw zadaj sobie pytanie z jakich usług chcesz korzystać i na czym tobie
    zależy najbardziej. Nie ma banku idealnego i zawsze musisz iśc na kompromis.
    Pewnie i tak założysz sobie konta w 2 bankach ;)

    Nie sugeruj się wyłącznie brakiem opłat za prowadzenie konta, bo czasem
    lepiej wyjdziesz płacąc parę złotych miesięcznie za prowadzenie ale za to z
    bezpłatnym pakietem usług dodatkowych lub lepszą jakością, wyższym
    komfortem.
    Pozostaje jeszcze kwestia czy zależy Ci na dużej liczbie oddziałów w Twoim
    miejscu zamieszkania, czy może łatwym dostępie do bezprowizyjnego bankomatu,
    obsługę przez I-net lub wysokim oprocentowaniu itp., itd.

    Problem jest bardziej złożony niż się wydaje i nikt nie da Ci prostej
    odpowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-05-18 15:46:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 18 May 2002 13:28:32 +0200), "corner"
    <c...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Dodaj do tego wszystkie placówki poczty i wszystkie oddziały innych banków,

    No nie, to już nie tak całkiem, bo przecie z poczty czy innego banku
    nie dokonasz operacji na koncie mBanku, poza wpłatą nań.

    >nie zaszkodzi dodać wszystkich telefonów w Polsce i na świecie, wszytkich
    >budek telefonicznych.

    To racja, aczkolwiek tu też funkcjonalność jest mniejsza i koszt
    wiekszy.

    >Komórki działające w światowych sieciach mające WAP
    >i/lub internet.

    O tym zapomniałem, bo nie używam. Nie wiem, na ile WAP jest tu
    funkcjonalny.

    >O czymś zapomniałem? Aha, bankomaty - prawie wszystkie na
    >świecie ze szczególnym uwzględnienim Euronetów w Polsce.

    Dokładnie, aczkolwiek one działają mBank -> gotówka, więc za oddział
    bym ich nie uznał....