  • 1. Data: 2003-02-12 13:39:28
    Temat: Co sadzicie o instytucji arbitra bankowego?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    Na stronie ZBP znajduje się bilans
    działalności arbitra bankowego w 2002 r.

    http://www.zbp.pl/isi/isi_0116.html

    Co sądzicie o efektach pracy pani arbiter?

  • 2. Data: 2003-02-12 13:49:49
    Temat: Re: Co sadzicie o instytucji arbitra bankowego?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2div2$at5$1@inews.gazeta.pl, Robert Kondraciuk
    <m...@N...gazeta.pl>:
    > Na stronie ZBP znajduje się bilans
    > działalnoœci arbitra bankowego w 2002 r.
    >
    > http://www.zbp.pl/isi/isi_0116.html
    >
    > Co sšdzicie o efektach pracy pani arbiter?

    Hmmm.... ja sądzę, że utwierdziłem się w przekonaniu, że nie zwrócę się o
    rozstrzygnięcie sprawy opisanej przeze mnie dzis w wątku "Reklamacja".

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-12 14:14:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert <s...@o...pl> wrote:

    > Hmmm.... ja sądzę, że utwierdziłem się w przekonaniu, że nie zwrócę się o
    > rozstrzygnięcie sprawy opisanej przeze mnie dzis w wątku "Reklamacja".

    Czemu? Ja własnie czekam na dośc poważne rozstrzygnięcie i jak na razie
    nie mam wątpliwości, że arbiter działa rzetelnie.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-02-12 14:33:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Czemu? Ja własnie czekam na dośc poważne rozstrzygnięcie i jak na razie
    > nie mam wątpliwości, że arbiter działa rzetelnie.

    Zgaduje, ze chodzi o oplaty... 50 zl za rozpatrzenie sprawy w kwestii
    60 zl...

    Co innego, gdyby przedmiotem sporu bylo 6000 zl. Wtedy warto
    probowac.

    MJ

  • 5. Data: 2003-02-12 14:41:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:2nu1f97ems.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl>:

    > Zgaduje, ze chodzi o oplaty... 50 zl za rozpatrzenie sprawy w kwestii
    > 60 zl...

    m.in. - o tym wiedzialem, choc "zainwestowanie" 50 zł dla odzyskania 60
    jawilo mi sie w nowym swietle po ujrzeniu wlasnie statystyk za ostatni rok -
    porownanie liczby decyzji na korzysc klienta i na korzysc banku i poczytanie
    troche wypowiedzi na forum.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-02-12 14:44:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Zgaduje, ze chodzi o oplaty... 50 zl za rozpatrzenie sprawy w kwestii
    > 60 zl...

    Błąd. Tylko 25. Poza tym w razie wygrania sprawy bank zwraca Ci tą kasę.

    > Co innego, gdyby przedmiotem sporu bylo 6000 zl. Wtedy warto
    > probowac.

    Nie ma to jak ponarzekać. Nie musisz korzystać z ułatwień. MOżesz iść do
    sądu.
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-02-12 15:51:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Błąd. Tylko 25.

    Skad ta informacja? Na stronach jest jak drut 50 zl, numer konta i
    wszystko.

    > Poza tym w razie wygrania sprawy bank zwraca Ci tą kasę.

    Ale ryzykowac drugie tyle, ile wynosi przedmiot sporu, w sytuacji gdy
    pozytywnych decyzji jest tak malo, to chyba sie nie oplaca.

    MJ

  • 8. Data: 2003-02-12 18:17:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Ale ryzykowac drugie tyle, ile wynosi przedmiot sporu, w sytuacji gdy
    > pozytywnych decyzji jest tak malo, to chyba sie nie oplaca.

    No i wychodzi brak zdolności do analizowania faktów.
    Czy to, że tak mało jest decyzji korzystnych to efekt stronniczości
    Arbitra?
    A może to efekt braku zdolności czytania regulaminów i znajomości prawa?

    Bo IMHO to drugie. Więc jeżeli ktoś jest przekonany, że ma racje to nie
    ryzykuje. A pieniacze - cóż, niech płacą za niewiedzę.
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-02-12 19:50:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:2n8ywl7b10.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl>:

    > Ale ryzykowac drugie tyle, ile wynosi przedmiot sporu, w sytuacji gdy
    > pozytywnych decyzji jest tak malo, to chyba sie nie oplaca.

    Dokladnie.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-02-12 19:53:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2e34k$pgi$1@atlantis.news.tpi.pl, Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

> [...]
    > Arbitra?
    > A może to efekt braku zdolności czytania regulaminów i znajomości

    Nie da się tego stwierdzić.

    > Bo IMHO to drugie.

    Skąd wiadomo?

    > Więc jeżeli ktoś jest przekonany, że ma racje to
    > nie ryzykuje. A pieniacze - cóż, niech płacą za niewiedzę.

    Myślę, że wśrod tych 180 odrzuconych wniosków sporo było przekonanych o
    własnej racji. Jestem przemądrzały, ale nie do tego stopnia, żeby nie
    dopuszczać myśli, że się mylę. Poza tym mogę mieć rację, a Arbiter może być
    innego zdania.

    --
    Robert