    From: " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Co dalej grupo?
    Date: Sat, 30 Jun 2012 10:10:32 +0000 (UTC)

    Wpadłem na wgt.forex - zdechła, ifutures.pl - renesans, 7 komentarzy do wpisu
    Morfeusza, pl.biznes zdycha. Da się uratować? Proponuję na początek apel
    poległych. Zaczynam:

    Kroovka - dawno nie widziany, pokonany przez rynek, który nie baczył jego
    prognoz.

    Dieter - nieobecny, ostatnio aspirujący do miana analityka, mimo wielu
    kompletnie chybionych prognoz (aby być sprawiedliwym - niektóre trafne, mniej
    więcej fifty-fifty)

    Endriu (dawniej dr Endriu) - nieobecny, w czasach aktywności mocno
    zaangazowany politycznie, kontrakty mu nie leżały - zbyt duży stopień ryzyka
    mówił, czy jakoś tak.

    Fatso - złote, tłuste dziecko z wysp (srebrne może, nie pamiętam) zniknął bez
    powodu.

    Skippy - wypisał się z grupy, bo nie leżały mu pisowskie wtręty. Udzielał się
    jakiś czas jeszcze na ifutures, teraz znikł.

    No i panie tu były, też zniknęły. Pamiętam Marlena (chyba), Barbara - ciepło
    wspominam ze względu na dobre o mnie słowo...

    To co zdychamy? Bo jeśli Futra tylko, to to nie jest grupa dyskusyjna tylko
    zakład bukmacherski bez żadnej puli nagród.

    pozdrawiam

    kc

    Ps. czekam na komentarze, zwłaszcza od wymienionch.