  • Data: 2012-07-01 22:15:25
    Temat: Re: Co dalej grupo?
    Od: "charlie.delta.trader" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 lipca 2012 21:46:38 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:

    > Che, che drogi kolego kc, Endriu cały czas w gotowości bojowej :). Powiem ci że
    coraz lepiej mi idzie jeżeli chodzi o kontrakty i chyba zaczynam po woli kumać o co w
    tych wykresach kaman. Jak tak się człowiek wgapia 5 lat w wykresy to i się może w
    końcu nauczy :).

    > Póki co szukam jakiegoś brokera w MT4 z demokontem które miało by swoją ciągłość
    dłuższą niż 3 miesiące (GO4X, XTB mają tylko trzymiesięczne okresy żywotności konta
    na Admiral oraz ForexBossa niet Wigu20 w ofercie, a CityIndex nie ma mt4). Lubię ten
    nasz grajdołoek zwany WGPW, niestety nikt nie oferuje pogrania demo na dłużej np.
    choćby z rok. Wszyscy widoczne kuźwa liczą na frajerów którzy po trzech miesiącach
    zaczną topić kasę....

    > Jeżeli chodzi o politykę to jeden wykres oddaje więcej niż tysiąc słów:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1c0e049c7d
    ea4d7b.html

    > Mówią, że przekroczenie rentowności 5% to duże kłopoty, i albo Hiszpania znajdzie
    takiego Mottiego, który poprzez dodruk eurosów wespół z Anielą uratuje po raz n-ty
    strefę euro przed upadkiem (w którą tak mocno wierzy nasz Donek wraz całym
    pokomunistycznym establishmentem), albo się nie znajdzie i wszystko jebnie tak jak u
    nas za czasów komuny w latach 80-tych....

    > Póki co nie wygląda to dobrze i przypominam, że Grecja tuż przed katastrofą
    smoleńską też rozpoczynała od magicznego przekroczenia 5% progu rentowności.

    > Póki co nie pisze na grupie bo nie mam porządnego czytnika - zmiana komputera
    skutkująca tym, że w Windows 7 nie ma Outlook Express, i nie chce mi się codziennie
    logować aby coś tam napisać z konta google. Może to i lepiej bo kto by tam chciał
    czytać moje patriotyczne proPolsko-katolickie wypociny .....

    pisz jak najwięcej, za chwilę POlsza straci resztkę suwerenności i zaczną się
    więzienia dla oporników występujących przeciw ruskiej okupacji

    wiele mówi zdjęcie przerażonego Czempińskiego podczas uroczystości pogrzebowych
    +gen.Petelickiego w światyni

    bydło nie zdaje sobie sprawy że początkiem aneksji POlszy był zamach na CAS-ę z
    dowództwem Wojsk Lotniczych, a potem już poleciało

    tę wojnę wygrało ruskie GRU

    bydło jest przeznaczone do roboty za 1500 w kilku ratach i grillowania flaków za 5
    zł/kg zwanych kiełbasą

    zatem bogać się, zarabiaj pieniądze, to jedyna na razie metoda walki z bolszewią
    POwszechną, zanim nadejdzie czas bomb

    > P.S. Kolego Sys29 z Jaśkiem i Totusem, odwiedziliście w końcu egzorcystę jak wam
    nakazałem żeby na własne oczy zobaczyć oddziaływanie szatana ?.