  • 1. Data: 2018-06-14 05:11:20
    Temat: Toyota Bank - nowy interfejs - kto panu to tak sp...
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    W TBP SA długo nic się nie zmieniało, wizualnie niemal identycznie jak równo 10 lat
    temu, kiedy zakładałem tam konto. Prosto, szybko i estetycznie. Idealny bank to nie
    był, choćby ze względu na brak jakiegokolwiek spięcia z zagranicą, ale lokaty
    sensowne i jako drugi rachunek - idealne.

    No i odświeżyli. Kwestia gustu, nadal jest prosto i przejrzyście, ale brzydko. Coś mi
    jednak nie pasowało, layout nieco rozjechany przez wadomość po prawej "jesteś na
    stronie bla bla" więc zajrzałem i oniemiałem. Layout na tabelkach (<tr> <td width
    50%>)... KTO PANU TO TAK SPIERDOLIŁ chciałoby się zapytać.

    Drugi niuans na minus. Wszystkie przyciski są robione na zasadzie funkcji/skryptów.
    Skutek jest taki że po kliknięciu pozornie nic się nie dzieje, nie ma żadnych
    typowych oznak ładowania strony. Na wolniejszym połączeniu, np. z zagranicy, dziwne
    uczucie.

    Tyle zmian, niczego nowego nie wprowadzili, więc to takie trochę pudrowanie trupa.
    Mówię to z przykrością bo w 2008 r. bardzo polubiłem ten bank, od pierwszego
    wejrzenia. Za wypukłe karty debetowe, dobre kredytówki i fajny interfejs. Teraz to ma
    sens jedynie dla lokat, jeszcze póki co.

    P.

  • 2. Data: 2018-06-15 17:50:00
    Temat: Re: Toyota Bank - nowy interfejs - kto panu to tak sp...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-06-14 05:11, Piotr C. pisze:
> [...]
    ze względu na
    > brak jakiegokolwiek spięcia z zagranicą, ale lokaty sensowne i jako drugi rachunek

    [...]

> [...]
    wypukłe karty
    > debetowe, dobre kredytówki i fajny interfejs. Teraz to ma sens jedynie dla lokat,

    Teraz to chyba i dla lokat już nie bardzo :(

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/