  • 1. Data: 2003-10-13 11:16:14
    Temat: [Citibank] promocja karty kredytowej
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Kolega ostatnio dostał od Citi kartę MC (wcześniej miał już Visę),
    nieaktywną, ze zdjęciem i podpisem, wraz z umową do podpisania. Pierwszy rok
    nowej karty za darmo, kolejne to 30 PLN/rok. Wystarczy tylko odesłać umowę i
    aktywować nową kartę.
    Czy to jakaś nowa akcja Citi? Kto może się załapać na taką ofertę?

    MaciejK

  • 2. Data: 2003-10-14 17:48:30
    Temat: Re: [Citibank] promocja karty kredytowej
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/13/2003 1:16 PM, Użytkownik Maciek Kycler napisał:
    > Czy to jakaś nowa akcja Citi? Kto może się załapać na taką ofertę?

    Nie, takie akcje sa przeprowadzane chyba co rok, a zalapac moga sie
    "najlepsi" klienci :>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-10-15 12:45:16
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > Nie, takie akcje sa przeprowadzane chyba co rok, a zalapac moga sie
    > "najlepsi" klienci :>

    Dokladnie, chyba tylko najlepsi klienci.
    Ja sie nie zalapalem mimo ze agent ktory byl u mnie i spisywal ze mna
    formularz powiedzial ze napewno "dostanie Pan karte" bo wszystko jest jak
    najbardziej ok.
    Mimo ze bank wymagal historii z innego banku z 3 miesiecy jak dalem za 6
    miesiecy.
    W Citi wczesniej mialem konto od sierpnia 2001 do lutego 2002, a teraz mam
    znowu konto od lipca 2003.

    Okazalo sie ze karty nie dostane bo pracuje za krotko u obecnego pracodawcy
    mimo ze mam bardzo dobre zarobki i umowe na czas nieokreslony.

    Stracilem tylko czas przy wypelnianiu wniosku na szczescie.

    Darek

  • 4. Data: 2003-10-15 18:30:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/15/2003 2:45 PM, Użytkownik Darek/Ethan napisał:

    > Ja sie nie zalapalem mimo ze agent ktory byl u mnie i spisywal ze mna
    > formularz powiedzial ze napewno "dostanie Pan karte" bo wszystko jest jak
    > najbardziej ok.

    Agent spisal wniosek na druga glowna karte?:) Jesli tak, to na pewno
    klamal, poniewaz ani oddzialy, ani agenci nie moga sprzedawac
    "drugich" kart, sprzedaje je tyko CitiPhone, badz tez jako -
    "pre-embossed" wysylana jest przez centrale, zadzwon do CP i zapytaj o
    mozliwosc otrzymania drugiej karty dla siebie

    > Mimo ze bank wymagal historii z innego banku z 3 miesiecy jak dalem za 6
    > miesiecy.

    Ale to nie ma znaczenia przy drugiej karcie;)

    > Okazalo sie ze karty nie dostane bo pracuje za krotko u obecnego pracodawcy
    > mimo ze mam bardzo dobre zarobki i umowe na czas nieokreslony.

    Co najmniej 12m-cy (standardowo, sa wyjatki dla niektorych firm - 3 i
    6 m-cy)

    > Stracilem tylko czas przy wypelnianiu wniosku na szczescie.

    Jak dlugo pracujesz i co to za firma, moze pomoge...

  • 5. Data: 2003-10-15 20:13:16
    Od: "Borys" <t...@g...WYTNIJ.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

> [...]
    > "pre-embossed" wysylana jest przez centrale, zadzwon do CP i zapytaj o
    > mozliwosc otrzymania drugiej karty dla siebie

    Swieta prawda.

    > Ale to nie ma znaczenia przy drugiej karcie;)

    Swieta prawda.

    > Co najmniej 12m-cy (standardowo, sa wyjatki dla niektorych firm - 3 i
    > 6 m-cy)

    Eee.. slabo przygotowany ? ;-)
    3 mce to standard, proponuje jeszcze raz wrocic do materialow.. moze tych
    nowszych ;-)

    > Jak dlugo pracujesz i co to za firma, moze pomoge...

    He he.. to lubie ;-)
    Bardzo dobrze.

    A karta MC jest rewelacyjna. Bardzo polecam.

    System "komfort" splat ratalnych juz za 14.99%
    Wiedziales ? ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Borys

  • 6. Data: 2003-10-15 20:56:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/15/2003 10:13 PM, Użytkownik Borys napisał:

    > System "komfort" splat ratalnych juz za 14.99%
    > Wiedziales ? ;-)

    Z mozliwoscia negocjacji (wiedziales? ;-> ), wiedzialem, takie info
    jest chocby na SOK'u...

  • 7. Data: 2003-10-16 19:31:00
    Od: "Borys" <t...@g...WYTNIJ.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

    > Z mozliwoscia negocjacji (wiedziales? ;-> ),

    Tak, ale to juz bylo ho ho.. chyba nie od 13.10 ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Borys

  • 8. Data: 2003-10-16 19:43:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/16/2003 9:31 PM, Użytkownik Borys napisał:

    > Tak, ale to juz bylo ho ho.. chyba nie od 13.10 ;-)

    Ano, od hoho :) a o tym ze mozna otrzymac karte zarabiajac 1230zl
    brutto wiedziales?;-)