  • 1. Data: 2003-10-13 09:19:37
    Temat: Atrakcyjna pozyczka - POZYCZE 4000 na 30% 6 miesiecy, zabezpieczenie weksel...
    Od: "ADEK" <n...@t...pl>

    Atrakcyjna pozyczka - POZYCZE 4000 na 30% 6 miesiecy, zabezpieczenie weksel...

    Warszawa, wszystko do negocjacji, kontakt

    PILNE

    n...@t...pl

  • 2. Data: 2003-10-13 09:21:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Atrakcyjna pozyczka - POZYCZE 4000 na 30% 6 miesiecy, zabezpieczenie
    weksel...

    Jak jesteś goły jak święty turecki to Twoim wekslem można sobie najwyżej coś
    wytapetować :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-13 09:23:11
    Od: "ADEK" <n...@t...pl>

    Oczywiscie to ja poszukuje pozyczki :-)

    Warunki jak w/w do negocjacji...

  • 4. Data: 2003-10-14 22:02:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ADEK" <n...@t...pl> wrote in message
    > Atrakcyjna pozyczka - POZYCZE 4000 na 30% 6 miesiecy, zabezpieczenie
    weksel...

    > Warszawa, wszystko do negocjacji, kontakt
    >
    > PILNE

    http://www.provident.pl/customer_pl.htm

    Maciej

  • 5. Data: 2003-10-16 09:08:26
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Oczywiscie to ja poszukuje pozyczki :-)
    >
    > Warunki jak w/w do negocjacji...

    'Pożyczę' to jak 'wynajmę' - nigdy nie wiadomo kto od kogo! Może ktoś
    ma jakieś propozycję, co z tym zrobić?

    Grzexs

  • 6. Data: 2003-10-16 09:42:57
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Tue, 14 Oct 2003 22:02:58 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >http://www.provident.pl/customer_pl.htm

    Az przez ciekawosc zajrzalem...

    "Firma nie stosuje żadnych ukrytych lub nieprzewidzianych kosztów np.
    karnych odsetek, kar za zwłokę. Provident nie pobiera również prowizji
    za udzielenie pożyczki, ani żadnych opłat wstępnych (np. za
    rozpatrzenie wniosku kredytowego). Klient zna wszelkie możliwe koszty
    przez podpisaniem umowy."

    Tylko to ile tak naprawde trzeba im oddac to jest chyba jakas
    tajemnica panstwowa... moze ktos ma jakis przeciek ile oni naprawde
    biora ;)
    --
    Piotr

  • 7. Data: 2003-10-17 09:53:51
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Tylko to ile tak naprawde trzeba im oddac to jest chyba jakas
    > tajemnica panstwowa... moze ktos ma jakis przeciek ile oni naprawde
    > biora ;)

    Rzeczywista stopa procentowa 440% (Wprost numer bodaj z 5 pazdziernika)