  • 11. Data: 2002-02-27 11:03:39
    Temat: Odp: Citibank online ?
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Ja nie likwiduje bo chce mieć karty różnych systemów płatniczych (na wszelki
    wypadek), i w Citi jest zryczałtowana opłata za wypłaty z bankomatu za
    granicą

    Użytkownik Witek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5id7e$s2d$...@n...tpi.pl...
    THX

  • 12. Data: 2002-02-27 11:08:45
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik Witek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5id3s$r69$...@n...tpi.pl...
    > Tak sama zmiana loginu, to chyba nie jest filozofia, ale autoryzacje
    (token,
    > hasla) to chyba maja pare zer !

    Raczej nie . Teraz zamiast loginu jest nr. karty , a zamiast hasła iPIN.

    A propo, mogliby poprawić szybkość działania. Przed momentem wcisnąłem
    'Zakończ' i po 15 sek. pojawiła mi się informacja że nie ruszałem sie przez
    minute ble, ble. i mnie rozłączy dla bezpieczeństwa. Kurde juz trace
    rachube.

  • 13. Data: 2002-02-27 11:19:50
    Temat: Re: Citibank online ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Raczej nie . Teraz zamiast loginu jest nr. karty , a zamiast hasła iPIN.
    Wiem, chodzilo mi o to ze zmiana na lepszy/bezpieczniejszy system z
    autoryzacja poprzez hasla czy token musi kosztowac sporo. Zmiana
    przeszczepionego systemu Citi tez.
    pzd

  • 14. Data: 2002-02-27 11:21:25
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Stać ich.
    Nie jestem rasistą, ale spodziewałem sie tego jak szefem detalu został
    hindus. Ciotka w Anglii ma podobne doświadczenia - zera w garniturach.

    Użytkownik Witek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5ifcf$hb5$...@n...tpi.pl...

  • 15. Data: 2002-02-27 11:33:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Stać ich.
    > Nie jestem rasistą, ale spodziewałem sie tego jak szefem detalu został
    > hindus. Ciotka w Anglii ma podobne doświadczenia - zera w garniturach.

    Wiem ze stac, tylko po co to robic ? Dla Polakow ? A moze dla tych
    nielicznych klientow ? W USA jak ktos ci kase wyprowadzi, to sie przejmuja,
    a u nas olewaja tak dlugo jak tylko sie da. Ciekaw jestem ilu zostalo im
    klientow ? Wydaje mi sie ze maja mniej niz w mBanku.
    Swoja droga mam porownanie instytucjonalnego BRE i Citi, jak wypada wiadomo.
    Citi niby tansze ale te dziwne prowizje smiesznie zamaskowane i ta obsluga
    :(((
    pzd

  • 16. Data: 2002-02-27 11:58:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie jestem rasistą, ale spodziewałem sie tego jak szefem detalu został
    > hindus. Ciotka w Anglii ma podobne doświadczenia - zera w garniturach.
    Ja do hindusow nic nie mam (do innych nacji tez), byle znali realia naszego
    rynku i dzialali sensownie, a nie na "aaaameryyyyyykanska modle".
    A jesli chodzi o Anglie, to wierz mi hindusi sa tam bardzo dobrze traktowani
    i szanowani ! Nie to co Polacy !!!
    pzd

  • 17. Data: 2002-02-27 12:35:39
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "PIO" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    > swoją drogą ciekawe dlaczego nie mogą wprowadzic standardowego logowania
    > (login, hasło).
    >
    > ten obecny sposób chyba równa do tępych amerykanów co potrafią zapamiętać
    > tylko PIN 4-cyfrowy lub w ostateczności większy (ale stawiam dolary do
    > orzeszków że min. 75% użytkowników ma 4-cyfrowy).
    >
    > BTW. czy innym przy każdym logowaniu też ciągle pojawia sie regulamin?

    Innym sie nie pojawia... Moze czyszczenie kesza?

    Pozdr.

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 18. Data: 2002-02-27 12:38:10
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > rynku i dzialali sensownie, a nie na "aaaameryyyyyykanska modle".
    > A jesli chodzi o Anglie, to wierz mi hindusi sa tam bardzo dobrze

    Chyba wiesz to z przekazow ustnych... A i to nielicznych... Moze nie
    slyszales o ostatnich zamieszkach w Anglii? Hint przecietnemu angolowi jest
    szajss egal czy wali pakisa czy hindusa... ale restauracje to maja fajne...