  • 1. Data: 2013-11-29 16:03:32
    Temat: CitiFail daje i odbiera
    Od: m...@g...com

    Dzwoniłem miesiąc temu zamykać kartę otwartą w promocji - no i po rozmowie z działem
    utrzymania dali ją za free na kolejny rok + 50 zł cashbacku (10% od transakcji do 500
    zł). No to biorę, płacę - i dziś zdziwienie.

    Przyszedł wyciag, na wyciągu "karta zamknięta, prosimy o szybką spłatę itp." - no
    ciekawe. Dzwonię na linię, pani potwierdza - że miesiąc temu składałem taką
    dyspozycję. Nosz. Odkręcić się tego nie da, czy ślad jakiś pozostał po tym w systemie
    - nie mam pojęcia (pewnie rozmowa z CC , ale czy coś jeszcze?). Dziwna sprawa;
    pierwszy raz zdarzyło mi się żeby dyspozycja z telefonu nie przeszła.

    No ale nic, zobaczymy jak to z tymi reklamacjami w Citi jest.

    mucher