eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2013-11-29 17:18:26
    Temat: mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Jakieś dwa miesiące temu złożyłem w jednym z punktów obsługi klienta wypowiedzenie
    Umowy o prowadzenie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych.

    Miesiąc temu dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia ten dyspozycji do realizacji.

    Wydaje się, że wszystko jest OK, ale:
    * wciąż mogę się zalogować do nowego i starego systemu transakcyjnego
    * nie mam juz co prawda emaxów itp ale mam dostęp do większość opcji w systemie
    * wciąż dostaje telefony w sprawie promocji
    * wciąż dostaje SMSy (dzisiaj 2) namawiające mnie na lokaty i kredyty

    WTF?! Nie po to rezygnowałem z usług mBąka żeby ten odciał mi tylko część
    funkcjonalności i w najlepsze molestował mnie ofertami bankowymi!!!

    Czy muszę składać kolejne wnioski o rezygnację z przetwarzania moich danych
    osobowych?
    W normalnym banku spodziewałbym się, że wraz z wypowiedzeniem umowy rezygnuję ze
    wszystkich usług.


  • 2. Data: 2013-11-30 23:49:53
    Temat: Re: mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "az.anonim" e...@g...co
    m

    : WTF?!

    Ten typ tak ma. Mnie w podziw wprowadzają poprawne rozwiązania mBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1