  • 1. Data: 2003-05-15 17:23:04
    Temat: Citi pozytywnie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak niby te zagranczne banki swoje know-how jakos wolno przekazuja,
    przynajmniej w standardach obslugi klienta, a tu zaskoczenie.
    Zadzwonila do mnie pani z Citi, czy doszla do mnie oferta o
    ubezpieczeniu na zycie. Ja powiedzialem, ze owszem, ale (zgodnie z
    prawda) od razu wyladowalo to bez czytania w koszu.
    Dalej bylo namawianie i tlumaczenie i moje wyjasnienia, ze ja tam
    chyba u nich konto zamkne itp, ale co trzeba przyznac - kilka tych
    kont mam i po raz pierwszy z takim zachowaniem sie spotkale -
    cross-selling wykonany znakomicie (szkoda ze data minig slaby w moim
    przypadku ;)

  • 2. Data: 2003-05-15 21:43:18
    Temat: Re: Citi pozytywnie
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

> [...]
    > kont mam i po raz pierwszy z takim zachowaniem sie spotkale -
    > cross-selling wykonany znakomicie (szkoda ze data minig slaby w moim

    Khm, khm. Jak jest teraz nie wiem bo pozamykałem wszystko i
    pozacierałem ślady ale gdy miałem jeszcze konto w Citi, mniej więcej
    co dwa miesiące namawiali mnie na kartę kredytową. Ja oświadczałem że
    nie chcę, że nie będę chciał i że nie chcę takich telefonów, pani lub
    pan przyjmowali to do wiadomości po czym po miesiącu czy dwóch znowu
    ktoś dzwonił...

    A najśmieszniejsze jest, że telefonów tych było szczególnie dużo gdy
    ruch na moim koncie prawie zupełnie zamarł.

    --
    ( Marcin Kasperski | For waterfall, milestones are commitments. For itera- )
    ( http://www.mk.w.pl | tive development, they are decision points. (Martin) )