  • 1. Data: 2003-05-15 18:30:09
    Temat: kilka pytań o konta w Lukas i mBank ???
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Witam ! jestem tu niemal pierwszy raz i poproszę o kilka odpowiedzi

    do nie dawana byłem w ING ale po ostatnich popisach powiedziałem dość,
    wszedłem do Lukasa dokłądnie od 12ego 05 i mam kilka pytań:
    1 jaka jest wnim synchronizacja? w Lukasie i mBanku
    (widze tu opinie ze wystarczy wcisnąć przycisk aktualizuj konto,
    i po kilku minutach OK, niestety zrobiłem tak 2krotnie i NIC,
    wyszedłem i ponownie się zalogowałem na konto i NIC, a wcześniej
    ofc złożyłem dwa zlecenia i jeden przelew i stan konta bz.)
    A może chodzi o to że robiłem to ok 19ej i data operacji jest na
    jutro czyli 16.05.03r?

    2 ile razy dziennie, (jakie godziny) pieniądze wchodzą i wychodzą na i z
    konta?
    (wczoraj tj 14ego wysłąłęm z ING pieniądze do Lukasa i dziś dopiero o
    godz 12ej weszły na konto. DOPIERO!!!) Do której godziny skłądane via www
    zlecenie wyjdzie z konta w tym samym dniu?
    jak to jest w Lukasie i mBanku?

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 2. Data: 2003-05-15 18:56:44
    Temat: Odp: kilka pytań o konta w Lukas i mBank ???
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Marek J <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ba0o2n$8h1$...@n...onet.pl...
    > W mBanku jest tak:

    dzięki jeszcze podobne info chciałbym o Lukasie

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 3. Data: 2003-05-15 19:00:45
    Temat: Re: kilka pytań o konta w Lukas i mBank ???
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    W mBanku jest tak:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

    Godziny wysyłki:
    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:
    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR

    Krótko mówiąc - jeżeli zlecisz przelew z mBanku po 13:25, to pójdzie on
    następnego dnia roboczego (ale z datą zlecenia). Jeżeli natomiast czekasz na
    przelew, to sprawdź konto PO godzinie 12:00 (mniej więcej 15-20 po), jeżeli
    nie będzie to następnie po 15:00 i ew. po 19:00.
    I jeszcze jedno - w mBanku wszystkie konta są aktualizowane na bieżąco -
    jeżeli w trakcie pracy przyjdzie przelew to go zobaczysz od razu gdy np.
    wywołasz saldo.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-05-15 19:05:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Urko wrote:
    > A może chodzi o to że robiłem to ok 19ej i data operacji jest na
    > jutro czyli 16.05.03r?

    w mBanku od razu - w Lukasie po jakims czasie

> [...]
    godziny
    > skłądane via www zlecenie wyjdzie z konta w tym samym dniu?

    Lukas do 12, mBank do 14. sa 3 sesje w ciagu dnia - wystarczy, ze
    zapamietasz te ostatnie ;)