  • 1. Data: 2003-05-15 15:04:51
    Temat: Spiesz się! Jutro będzie jeszcze (g/dr)orzej - nowa strategia marketingowa mBanku.
    Od: n...@p...onet.pl

    To o promocji KK dla eMaxymalnie Naiwnych
    (bo za takich mBank chyba uważa swoich stałych klientów)

    Ciekawe jak daleko tak zajadą?

  • 2. Data: 2003-05-15 16:33:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > To o promocji KK dla eMaxymalnie Naiwnych
    > (bo za takich mBank chyba uważa swoich stałych klientów)
    > Ciekawe jak daleko tak zajadą?

    Ja moglbym dostac i to w sumie bez problemow (papier z jednego
    dziekanatu z ocenami, papier z drugiego z potwierdzeniem studiow), ale
    jak przeczytalem o tej promocji, to.... zadzwonilem, dopytalem sie ile
    w koncu bedzie to oprocentowanie (chyba z 5 razy cisnalem zeby w koncu
    przyznala, ze 22% po roku) i... zrezygnowalem z ubiegania sie o karte.
    Jak to miala byc jakas super oferta, to ja dziekuje - czym sie to
    rozni od PKO BP? Phi....
    Tez mi super oferta...

  • 3. Data: 2003-05-15 17:17:03
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości news:ba0fgh$htk$1@news.onet.pl...
    > Jak to miala byc jakas super oferta, to ja dziekuje - czym sie to
    > rozni od PKO BP? Phi....

    KK PKO BP jest lepsza niż KK mbank

  • 4. Data: 2003-05-15 17:17:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    berdycz wrote:
    > KK PKO BP jest lepsza niż KK mbank

    ? A tak z ciekawosci - wymien pokrotce? :)

    P.S. Ja sie staram o KK w Multi pod lokate :)

  • 5. Data: 2003-05-15 17:54:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości news:ba0i2c$nqg$1@news.onet.pl...

    Nie uzgodnilismy szczegółów.:-)
    Jednak interesująca mnie złota KK PKO BP jest tańsza w eksploatacji od mbank
    i bardziej ubezpieczona.
    Elektrony kredytowe w mbanku są chwilowo tańsze

  • 6. Data: 2003-05-15 17:57:53
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > P.S. Ja sie staram o KK w Multi pod lokate :)

    Taa? A od kiedy niby mozna?

  • 7. Data: 2003-05-15 18:10:16
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]

    Dziwna jakaś ;)
    Przecież na http://www.mbank.com.pl/promocja_kart/index.html i tak
    podają, o ile wzrośnie oprocentowanie na karcie.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-05-15 18:21:42
    Od: q...@p...onet.pl

    > P.S. Ja sie staram o KK w Multi pod lokate :)

    Ja sie staralem w styczniu i mi odmówili.
    Chcialem im zostawic 10 tys.i prosilem o maly limit i nic ztego.

  • 9. Data: 2003-05-15 18:26:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wilczek wrote:

    > Taa? A od kiedy niby mozna?

    A od niedawna - pierwszy chyba nawet bylem na Krolewskiej :)

  • 10. Data: 2003-05-15 18:45:29
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Micha> A od niedawna - pierwszy chyba nawet bylem na Krolewskiej :)

    Po panice poznałeś?

    --

    --w