  • Data: 2021-06-29 21:41:16
    Temat: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!

    Przeczytałem niżej cały wątek na ten temat i chciałbym się dopytać w
    takim temacie:
    1. Może podziękuję za Citka. Miałem go wprawdzie od 98 roku, ale nic nie
    trwa na wieki
    2. Co wziąć z KK tak aby było bez płacenia i ceregieli "Lewą ręką
    wykonane 3 transakcje i dwie bezstykowe wykonane przez dotknięcie
    terminala czołem zwalniają z opłat w 32 tygodniu roku nieprzestępnego".
    Może mam konta Millenium, mBank, Alior, Getin...
    Marvin