  • 1. Data: 2002-06-13 20:51:53
    Temat: Citi - likwidacja konta
    Od: <r...@o...pl>

    Właśnie minęło 5 miesięcy jak zlikwidowałem konto w Citibanku. Do tej pory nie
    dostałem od nich należnych odsetek od rachunku bieżącego. Jest tego raptem
    95gr. Trzy razy zgłaszałem reklamacje i nic. Co wizyta w oddziale, to tak zwany
    doraca twierdzi, że mojej reklamacji nikt nie czytał. No więc pisze nową. I tak
    wkoło Wojtek.
    Czy ktoś dostał zwrot z odsetek po zamknięciu konta w Citi, czy to u nich tak
    zawsze?
    RP

  • 2. Data: 2002-06-15 10:46:20
    Temat: Re: Citi - likwidacja konta
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Jun 2002 22:51:53 +0200, <r...@o...pl> wrote:
    >. Trzy razy zgłaszałem reklamacje i nic. Co wizyta w oddziale, to tak zwany
    >doraca twierdzi, że mojej reklamacji nikt nie czytał. No więc pisze nową. I tak
    >wkoło Wojtek.

    Nie zebym sie czepial, ale pierwszy raz widze moje imie uzyte w takim
    kontekscie. Nie miales przypadkiekm Macieja na mysli :-) ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-06-15 11:15:00
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 15 Jun 2002 12:46:20 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Nie zebym sie czepial, ale pierwszy raz widze moje imie uzyte w takim
    >kontekscie. Nie miales przypadkiekm Macieja na mysli :-) ?

    Mnie (mi?)* Wojciech kojarzy sie jednoznacznie z ciemnymi okularami i
    z tym, ze nie bylo Teleranka :-) albo raczej :-(

    PGR, drugie imie Wojciech

    *polska jenzyk trudna jenzyk

  • 4. Data: 2002-06-15 13:35:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 15, 2002 at 11:15:00AM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > Mnie (mi?)* Wojciech kojarzy sie jednoznacznie z ciemnymi okularami i
    > z tym, ze nie bylo Teleranka :-) albo raczej :-(

    Jestesmy gatunkiem wymierajacym. Co widac po kolejnych wyborach.

    > PGR, drugie imie Wojciech

    Heh, pierwszego imienia.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-06-16 20:35:55
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    > Nie zebym sie czepial, ale pierwszy raz widze moje imie uzyte w takim
    > kontekscie. Nie miales przypadkiekm Macieja na mysli :-) ?

    Być może przedpisca ze Śląska - tam się tak mówi.

  • 6. Data: 2002-06-17 15:30:48
    Od: <r...@o...pl>

    > Być może przedpisca ze Śląska - tam się tak mówi.

    Ja jestem z Warszawy, jednak muszę przyznać, że choć użyłem "dookoła Wojtek",
    to dawno nie słyszałem, żeby ktoś inny tak mówił. Mam nadzieję, że Wojtki nie
    poczuły się urażone. Prędzej powinny się czuć urażone wspomnieniem szefa wrony.
    Robert