  • 1. Data: 2002-02-05 12:52:59
    Temat: Citi - ach ta sesja
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zamiast robic cos, wyjsc na rower siedzie i jad wypuszczam :)

    Dzownilem na infolinie - ach jak sie dopytywali, co ja chce do nich wyslac
    na tego maila - ja tlumacze ale macie posputy ten na stronie kontakt i nie
    dziala, a oni nie :) co ja chce wyslac.
    W koncu w przybizeniu powiedzialem co, dostalem jakiegos innego maila - a
    to, ze adres na stronie glownje CITI polska nie dziala "beda" monitowac te
    sprawe :)
    Kocham takie podejscie!

    P.S. nie wiem czy to jest zwykla praktyka (nie mam tam konta ;))))) ale
    panna od razu przelaczyla mnie do opiekuna/doradcy jak go zwal tak go zwal
    :)

    a wlasnie :):

    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
    <l...@c...com>

    ... while talking to whfig2-a.citibank.com.:
    <<< 550 5.1.1 <l...@c...com>... User unknown
    550 <l...@c...com>... User unknown

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-05 13:16:00
    Temat: Re: Citi - ach ta sesja
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Oni sa kochani :)))
    Napisalem pod adres podany przez Pana Konultanta.
    Otrzymalem odpowiedz:

    "Prosze o przeslanie tej informacji na moj nowy adres:
    tutaj imie i n...@c...com"

    Uparty jestem ;) wyslalem, oczywiscie te sprawe tez opisalem, a co...

    --

    ------