  • 11. Data: 2002-05-10 13:35:25
    Temat: Re: Ciekawe
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > No chociazby w tych porownanaich na ktpore natrafilem, a byly u gory
    > cytowane.
    > I ja sie nabralem bo myslalem, e w Lukasie mozna z bankomatow Euronetu +
    > BZWBK.
    >
    > Zreszta nie wiem czy poprawili ale zobacz ile Lukas ma bankomatow wg.
    > www.bankier.pl - nie wiem jakim cudem...

    Bankier.pl jeszcze niedawno pokazywał wykres na którym były dwa Lukas Banki i
    każdemu przypisał ok. 600 bankomatów :) Być może wykresy przygotowywał ten sam
    człowiek, który popełnił ranking kart :)

    Bart

  • 12. Data: 2002-05-10 14:13:09
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Ciach
    > to nowa uchwala.
    > Chyba cos sie towarzystwo wzajemnej adoracji przestraszylo takich bankow jak
    > Lukas, Multibank, ktore wlasnie cos takiego robily.
    >
    > Czyli klient ma siedziec tam gdzie siedzial, a inne banki moga co najwyzej
    > lapac te malo atrakcyjna pozostala czesc spoleczenstwa bez RORow.
    > Paranoja.
    >
    > Klient powinien byc poinformowany o ofercie! Miejmy nadzieje, ze te nowe
    > banki nie opra sie takim molochom jak Pekao SA czy PKO BP i beda dalej im
    > podbieraly co lepszych klientow :)

    Amra popatrz w jaki sposób jest finansowana działalność ZBP. Jeżeli nie wiadomo
    jak walczyc z nowymi bankami (a tych nowych i dobrych jest coraz więcej) to
    trzeba im utrudnić życie. Przecież za utrzymanie ZBP płaci kazdy posiadacz
    rachunku. Taki znany bank jeden z drugim bedą blokować wszystkie rozwiązania,
    które w jakikolwiek sposób pokazuja ich wady. Taniej wyjdzide wydać zakaz
    umieszczenia porównań niż wprowadzić zmiany na których skorzystaja klienci. Ci
    najważniejsi i tak musza korzystać z banków więc jesli nie będą wiedzieć gdzie
    jest lepiej to o sukcesie będzie decydowała liczba placówek i suma jaką bank
    wyda na reklamą tradycyjną. Reklama porównawcza jest bronią obustronna i jeżeli
    bank ją stosuje (stosował) to znaczy że wystawia się na ocene przez klientów
    szczerości wypowiedzi. Sądzę że takie działanie jest typową blokadą wolnego
    rynku, i działaniem mało efektywnym. ZBP wyjdzie na tym jak ... Kto udowodni że
    bank zapłacil za wygranie w rankingu czy za umieszczenie reklam. Jest to tylko
    kwestia zapłaty za odpowiednia liczbe emisji reklamy a porównanie firma
    zewnętrzna zrobi za darmo.
    Pozdrawiam

    ----

  • 13. Data: 2002-05-13 08:26:13
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 10 May 2002 15:01:14 +0200, "BaLab" <b...@p...com>
    napisał(a):

    [...]
    > Lubie tez te atmosfere duzych placowek bankowych - hal
    > ala dworzec ;-) - wiem, ze jestem w Banku, a nie w garazu ;-).
    [...]

    Faktycznie jest to plus - jak musisz stać godzinę w kolejce to
    przynajmniej mieścisz się w środku i nie musisz marznąć na ulicy ;-)

    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for
    www.gumasy.w.pl | Nocturnal Infiltration and Killing