  • 1. Data: 2005-07-11 17:55:53
    Temat: platnosci w internecie
    Od: "piotre" <p...@o...pl>

    Witam

    Troche jestem zielony w temacie bankowosci.
    Chcialem zalozyc konto, najlepiej internetowe (czasowo jestem zagranica).
    Potrzebne mi jest ono w zasadzie tylko do dokonywania platnosci w internecie -
    czyli potrzebowal bym odpowiednia karte.
    Zalezy mi aby bank nie wymagal regularnych ani okreslonych wplat, jesli
    mozliwe aby prowadzenie, wydanie karty bylo bezplatne...
    Oprocentowanie bez znaczenia (raczej nie beda to duze kwoty).
    Jaki bank, konto polecacie (o jakie karty pytac?)
    Dzieki

    Piotre

  • 2. Data: 2005-07-11 18:33:43
    Temat: Re: platnosci w internecie
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    piotre <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Oprocentowanie bez znaczenia (raczej nie beda to duze kwoty).
    > Jaki bank, konto polecacie (o jakie karty pytac?)

    Koniecznie konto? Moze KK? (karta kredytowa). Chyab wszystkie wypukle i
    niektore plaskie.

    Jesli konto, to walutowe w EURO w BZWBK (otwarcie i prowadzenie jesli
    zrezygnujesz z wyciagow 0 zl/miesiecznie, mozliwy podglad rachunku przez
    internet, po 3 miesiacach lub po udokumentowaniu szesciomiesieczenj
    wspolpracy z innym bankiem w ciagu max. 14 dni dostaniesz karte wypukla
    MasterCard, ktora mozesz placic w sieci).
    P.S. Chyba jedna z lepszych ofert obecnie (moim zdaniem)

  • 3. Data: 2005-07-11 18:37:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    piotre napisał(a):

> [...]
    > Oprocentowanie bez znaczenia (raczej nie beda to duze kwoty).
    > Jaki bank, konto polecacie (o jakie karty pytac?)

    Ciężka sprawa. Darmowego w pełni konta już nie uświadczysz ;)

    Albo płacisz za prowadzenie albo za wydanie karty. Chyba najbardziej bliski
    ideału w tym temacie jest Volkswagen Bank Direct. Płacisz tylko za
    prowadzenie konta. Karta jest za darmo

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-07-11 18:41:21
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ciężka sprawa. Darmowego w pełni konta już nie uświadczysz ;)

    Owszem, uswiadczy.
    Konto opisane powyzej jest bezplatne, karta wg infolinii BZWBK wydawana za
    free; lokacyjne w Raiffeisenie (coprawda z platnosciami internetowymi nie ma
    nic wspolnego rowniez 0zl/miesiecznie).

  • 5. Data: 2005-07-11 18:59:50
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    piotre napisał(a):
    > Witam
    >
    > Troche jestem zielony w temacie bankowosci.
    > Chcialem zalozyc konto, najlepiej internetowe (czasowo jestem zagranica).

    jeśli jesteś za granica i przebywając tam chcesz założyć konto, to nie
    wiem czy Ci się uda - Inteligo wymaga by zawarcie umowy nastąpiło na
    terenie RP, więc jak już to zawrzeć umowę możesz po powrocie...

    > Zalezy mi aby bank nie wymagal regularnych ani okreslonych wplat,

    nie ma obowiązku regularnych wpłat i nie ma minimalnej wysokości wpłaty
    na Inteligo

    wydanie karty bylo bezplatne...

    wydanie jest bezpłatne, ale miesięcznie za nią płacisz 0,99 zł, (karta
    Inteligo Visa Electron lub Inteligo Visa Electron z Sercem)

    za konto nie ma opłaty jeśli saldo utrzymuje się powyżej 99 zł,
    testowałem raz i miałem saldo przez 3/4 miesiąca poniżej tej kwoty i nie
    pobrali opłaty :)

    > Oprocentowanie bez znaczenia (raczej nie beda to duze kwoty).

    Oprocentowanie spadło, nie jest wysokie, jeśli to będą kwoty do 3 tys.
    to 1% - oprocentowanie nominalne, na kontach Inteligo odsetki są
    naliczane codziennie, a raz na miesiąc (w dniu otwarcia rachunku
    głównego) doliczane do rachunków

    > Jaki bank, konto polecacie (o jakie karty pytac?)

    sam musisz wybrać :)

  • 6. Data: 2005-07-11 21:35:38
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dauegh$eq4$1@inews.gazeta.pl grupowicz Użytkownik napisał:

    > Owszem, uswiadczy.
    > Konto opisane powyzej jest bezplatne, karta wg infolinii BZWBK wydawana za
    > free;

    a nie 10 euro rocznie ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-07-11 21:37:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    August wrote:
    > W artykule news:dauegh$eq4$1@inews.gazeta.pl grupowicz Użytkownik

    > a nie 10 euro rocznie ?

    Owszem, ale trollowi to wszystko jedno. Może promocja Neostrady sie skonczy,
    to i jego występy na grupie też.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-07-11 21:44:59
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-11 23:37- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Owszem, ale trollowi to wszystko jedno. Może promocja Neostrady sie skonczy,
    > to i jego występy na grupie też.

    Czy musicie wyciągać mi z kf takie cóś? Zaraz nam wszystkim naubliża, a
    zmienia adres co chwilę, więc pewnie znowu mi sie przemknie

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2005-07-11 21:55:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy musicie wyciągać mi z kf takie cóś? Zaraz nam wszystkim naubliża,
    > a zmienia adres co chwilę, więc pewnie znowu mi sie przemknie

    Ok. Zapomniałam o potencjalnych ofiarach ;-) Pardon.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-07-11 21:59:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    yayco napisał(a):

    > Czy musicie wyciągać mi z kf takie cóś? Zaraz nam wszystkim naubliża, a
    > zmienia adres co chwilę, więc pewnie znowu mi sie przemknie

    To nie filtruj po adresie a po NNTP i po X-Trace :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098