  • 1. Data: 2002-05-17 06:23:56
    Temat: CHCĘ SPRZEDAWAĆ NA RATY KOGO POLECACIE ???????
    Od: "Halkomp" <h...@p...fm>

    Lukas ? może co? innego ? jakie formalno?ci ? koszty ?
    Kraków, nie posiadam lokalu - wszystko dostarczam do klienta.

  • 2. Data: 2002-05-17 12:16:19
    Temat: Re: CHCĘ SPRZEDAWAĆ NA RATY KOGO POLECACIE ???????
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 17 May 2002 06:23:56 GMT), "Halkomp"
    <h...@p...fm> był(a) napisał(a):

    >Lukas ? może co? innego ? jakie formalno?ci ? koszty ?
    >Kraków, nie posiadam lokalu - wszystko dostarczam do klienta.

    No to lukas nie przejdzie, lukas chce lokal sklepowy... Ale Żagiel już
    tak... Sam to ćwiczyłem.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)