  • 1. Data: 2013-08-23 08:12:30
    Temat: Bumerang - 4%
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Od dzisiaj bumerang daje tylko 4%

  • 2. Data: 2013-08-23 08:23:34
    Temat: Re: Bumerang - 4%
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-23 08:12, Michal Pl pisze:
    > Od dzisiaj bumerang daje tylko 4%

    W dość krótki okresie o 0,5% - chyba w analogicznym czasie nie było aż
    takiego cięcia stóp?
    Ja mam ping-ponga - pewnie lada moment.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-08-23 08:27:08
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    u mnie calkiem zniknal ten produkt do wyboru, juz tam nic nie maja do
    zaoferowania,
    wiec kasa uciekla do meritum, gdzie tez daja 4% na k.oszczednosciowym

  • 4. Data: 2013-08-23 09:08:59
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-23 08:27, m7marek pisze:
    > u mnie calkiem zniknal ten produkt do wyboru, juz tam nic nie maja do
    > zaoferowania,
    > wiec kasa uciekla do meritum, gdzie tez daja 4% na k.oszczednosciowym

    Swoją drogą nieźle się urządził Meritum z tą gwarancją 4% do końca roku.
    Chyba nie liczyli się z tak dużymi spadkami.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-08-23 10:18:35
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Zawsze Meritum może stwierdzić, że był to "błąd komputera" i nigdy nie oferował 4% do
    końca roku ;)

  • 6. Data: 2013-08-23 10:23:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 09:08:59 +0200, S napisał(a):

    > Swoją drogą nieźle się urządził Meritum z tą gwarancją 4% do końca roku.
    > Chyba nie liczyli się z tak dużymi spadkami.

    Ciagle jeszcze daje sie pozyczyc pieniadze na 20+ %, wiec moze to bez
    wiekszego znaczenia.
    Albo udzielili paru pozyczek z gwarantowanymi odsetkami do konca roku
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-08-23 11:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Swoją drogą nieźle się urządził Meritum z tą gwarancją 4% do końca roku.
    > Chyba nie liczyli się z tak dużymi spadkami.

    A myslicie, ze propognozujac np. do polowy przyszłego roku nalezy oczekiwać
    ze lokaty spadna jeszcze duzo ponizej 4, podskoczą duzo powyzej 5 a moze
    beda sie trzymały w okolicach 4%?
    Wiadomo, ze to troche wróżenie z fusów ale... jak myślicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 8. Data: 2013-08-23 11:16:45
    Od: Crimi <r...@w...pl>

> [...]
    > beda sie trzymały w okolicach 4%?
    > Wiadomo, ze to troche wróżenie z fusów ale... jak myślicie?
    ------------------
    Mogą skoczyć lekko w górę,
    wszak TV trąbi albo raczej pochrząkuje o końcu kryzysu w PL ;)

  • 9. Data: 2013-08-23 11:21:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 09:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > beda sie trzymały w okolicach 4%?
    > Wiadomo, ze to troche wróżenie z fusów ale... jak myślicie?

    Jesli sie nic gwaltownego nie stanie, to spadna.

    J.

  • 10. Data: 2013-08-23 11:50:43
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-23 11:00, Budzik pisze:

> [...]
    > beda sie trzymały w okolicach 4%?
    > Wiadomo, ze to troche wróżenie z fusów ale... jak myślicie?

    Zdecydowanie uważam, że spadną. Sądzę, iż za rok 2,5-3% brutto w
    najlepszych bankach na lokatach rocznych to będzie max. Nie zdziwię się
    jeśli o pół procent mniej od tej prognozy.

    Odpływ kapitału nie grozi bankom, a wręcz może być korzystny. Po co
    dawać nawet te 4% teraz, gdy na ROR ludzie zaczynają trzymać na 0%? A
    gdzieś trzeba trzymać przecież...

    Obawiałbym się akcji i TFI. Ludzie się na to rzucają teraz, jako
    alternatywna forma i może powstać bańka, jak już bywało, gdy fundusze
    dawały 40% zwrotu rocznie.

    --
    Pozdrawiam