  • 11. Data: 2005-09-07 19:16:10
    Temat: Re: Budżet domowy
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie
    > wydatki?

    Używam Quickena. Bardzo w porządku.

    MichalL

  • 12. Data: 2005-09-07 20:28:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dfmocv$nfh$1@atlantis.news.tpi.pl>, Grzegorz wrote:
    > Pytanie nieco odbiega od tematu grupy, ale di tej pasuje najlepiej.
    >
    > Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie wydatki?

    Na codzień w kalkulatorze, bo tak wygodniej. Raz w roku dane z każdego
    miesiąca przenoszone do komputera. I tak już od jakichś 7 lat. Po
    takim czasie ciekawe rzeczy można zaobserwować, pewne prawidłowości
    się wyłaniają. Wpisywanie do kalkulatora jest wygodniejsze i dużo
    szybsze niż do komputera, więc dużo czasu nie zajmuje, a potem
    porównywanie lat, miesięcy i zmian jest ciekawą zabawą.

    Kiedyś robiłam coś takiego przez miesiąc dla OBOPu, 20zł mi
    zapłacili:)

    Renata

  • 13. Data: 2005-09-08 06:24:25
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie
    > wydatki?

    Od początku zamieszkania razem z żoną - ponad 3 lata :]
    Podzielone na kategorie, prowadzone w arkuszu kalkulacyjnym.
    Później drugi arkusz z podsumowaniami miesięcznymi.
    Generalnie metoda regresji liniowej trafnie wskazuje wydatki na jedzenie,
    reszta ma dość duże odchylenie, ale też ciekawe rzeczy można wyciągnąć :]

    --
    wooky

  • 14. Data: 2005-09-08 08:17:33
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 15:02:30 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie wydatki?

    Zapoznaj się może jeszcze z programem Moje Konto z firmy JZK (www.jzk.pl).
    Firma Insert wydała już czwartą wersję programu Skarbnik. Jest bardzo
    podobny z wyglądu do MS Money. Czy lepszy, to już ciężko powiedzieć.
    Przerabiałem jeszcze Menadżera Finansów ale też mi jakoś nie podszedł. Na
    razie pracuję na arkuszu Excela i zastanawiam się nad inwestycją w MS
    Money. Nie wiem tylko czy ten program jest na tyle elastyczny aby
    dostosować go do polskich standardów.

    --
    Pozdrawia, [2005-09-08 09:51:53]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl

  • 15. Data: 2005-09-08 09:53:30
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2005-09-07 19:56, *Artur Karazniewicz* napisał(a) co następuje:

    > Tak: "Żona" ;).

    Podaj linka... najlepiej z manualem ;-)

    --
    *Gniewomir*
    Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna

  • 16. Data: 2005-09-08 11:34:43
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Kiedyś robiłam coś takiego przez miesiąc dla OBOPu, 20zł mi
    > zapłacili:)

    właśnie skończyliśmy z zoną uczestnictwo w takim badaniu - 50 PLN lub
    pościel lub ręczniki ;),
    ale to d. dobre badanie bo można mieć przynajmniej świadomość jakie sa
    rozchody...

    ___Jurek
    jerys(at)poczta(dot)fm | jerys(at)spymac(dot)com

  • 17. Data: 2005-09-08 11:40:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dfp7jn$i4u$1@news.interia.pl>, Jurek wrote:

    > właśnie skończyliśmy z zoną uczestnictwo w takim badaniu - 50 PLN lub

    No to podwyżka była! W sumie zapomniałam wspomnieć o tym przy
    sprzedaży starego mieszkania (badania są robione cyklicznie i
    przypisane są do tych samych adresów), mogłam podnieść cenę o przyszłe
    spodziewane zarobki:)

    Renata

  • 18. Data: 2005-09-08 11:54:45
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Thu, 08 Sep 2005 13:34:43 +0200 Jurek <j...@s...pl> wrote:

    > właśnie skończyliśmy z zoną uczestnictwo w takim badaniu - 50 PLN lub
    > pościel lub ręczniki ;),
    > ale to d. dobre badanie bo można mieć przynajmniej świadomość jakie sa
    > rozchody...

    hehe niektórzy robią to za darmo :)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM S/N: 0x000000AF

  • 19. Data: 2005-09-10 09:00:07
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > zastanawiam się nad inwestycją w MS
    > Money. Nie wiem tylko czy ten program jest na tyle elastyczny aby
    > dostosować go do polskich standardów.

    ja ms money od 1997 roku, niestety w tej starej wersji brakuje mi juz
    miejsca w kategoriach wydatkow (256) i mysle o przesiadce na nowsza wersje
    ale czy czasem z pozostalym funkcjami ms nie poszedl w dol i aby miec
    pozostale funkcje jak w wer 4.0 to teraz trzeba kupic ta najdrozsza...
    ktos moglby napisac jakie ograniczenia ma podstawowa wersja Ms MONEY, czy
    jest obsluga gieldy?