  • 1. Data: 2005-09-07 11:41:09
    Temat: Nowe logo PekaoBPH by Polityka ;-)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Polecam:

    http://skocz.pl/PekaoBPH

    (góra 43 strony bieżącej Polityki)

    Marek

  • 2. Data: 2005-09-07 15:40:05
    Temat: Re: Nowe logo PekaoBPH by Polityka ;-)
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
    wiadomości news:dfmjdh$ns2$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Polecam:
    >
    > http://skocz.pl/PekaoBPH
    >
    > (góra 43 strony bieżącej Polityki)

    Genialne :D

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2005-09-07 17:30:14
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości
    > Polecam:
    >
    > http://skocz.pl/PekaoBPH
    >
    > (góra 43 strony bieżącej Polityki)
    >
    > Marek

    To to czerwone wygląda jak "smrodek" ulatniający się z żubra :)))

    Tak mi się skojarzyło :))

    Zdrów
    KUB'a

  • 4. Data: 2005-09-07 20:25:00
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik KUB'a napisal dnia 2005-09-07 19:30:
    > Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości

    Jak rozumiem, to jest tzw. przyzwoita wersja tego logo :)

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 5. Data: 2005-09-07 21:40:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 13:41:09 +0200, MarekM napisał(a):
    > http://skocz.pl/PekaoBPH
    > (góra 43 strony bieżącej Polityki)

    Już była tu dyskusja - BPHowy szlaczek miał pełnić różne funkcje, od ozora
    do... narzędzia rozrodczego ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2005-09-07 21:53:28
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    MarekM:
    > http://skocz.pl/PekaoBPH
    >
    > (góra 43 strony bieżącej Polityki)

    eee, stare, w BPHu już to jakoś w czerwcu widziałem

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 7. Data: 2005-09-23 17:26:30
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "MarekM" napisał

    > http://skocz.pl/PekaoBPH
    >
    > (góra 43 strony bieżącej Polityki)

    A czy dymek nie powinien być w środku żubra?
    Leszek