  • 1. Data: 2011-10-28 17:54:20
    Temat: BlueCash - saldo gotówkowe a punkty
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Czy dobrze mi się wydaje, że po wprowadzeniu salda gotówkowego
    zniknęły normalne "punkty BlueCash"?

    Czy może saldo gotówkowe = punkty, tylko zasilić je można już
    wyłącznie (rozważamy mBank) z eKONTA, a nie - jak chyba dotychczas -
    mTransferem z dowolnego źródła?

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2011-10-28 20:40:49
    Temat: Re: BlueCash - saldo gotówkowe a punkty
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.10.2011 19:54, Jacek Politowski pisze:
> [...]
    >
    > Czy może saldo gotówkowe = punkty, tylko zasilić je można już
    > wyłącznie (rozważamy mBank) z eKONTA, a nie - jak chyba dotychczas -

    Ja zasililem dzis swoje saldo blucash mtransferem z ekonta. Podejrzewam,
    ze jesli podasz tam numer konta KK, to mozesz tez zasilic z KK.

    Wydaje sie, ze punktow juz nie ma, a jak ktos jeszcze ma punkty to:

    "* W przypadku gdy użytkownik posiada punkty BlueCash, pobranie prowizji
    następuje zawsze najpierw z punktów, a następnie poprzez doliczenie
    prowizji do kwoty przelewu. W przypadku gdy ilość punktów nie jest
    wystarczająca do pokrycia kosztów usługi, najpierw zostaną obciążone
    punkty, a pozostała część prowizji zostanie doliczona do kwoty przelewu.
    Dla punktów obowiązuje przelicznik: 1 pkt = 1 zł."

    Mnie nie pobrali czesci prowizji, tylko zabrali reszte punktow, ktore
    mialem na koncie BC.

  • 3. Data: 2011-10-28 22:30:14
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości
    > Czy dobrze mi się wydaje, że po wprowadzeniu salda gotówkowego
    > zniknęły normalne "punkty BlueCash"?

    Nie zniknely - mialem 9 i tyle mam

  • 4. Data: 2011-10-29 02:01:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości grup
    > Czy dobrze mi się wydaje, że po wprowadzeniu salda gotówkowego
    > zniknęły normalne "punkty BlueCash"?

    Nie ma "punktów" i nie będzie. Jak ktoś ma stare, to się zużyją i tyle.
    Teraz opłata za przelew pobierana jest wyłącznie z tego samego rachunku co
    wychodzi przelew.