  • 1. Data: 2011-10-28 12:45:37
    Temat: Płacę z aliorem i KK
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Czy przy kombinacji Płacę z Aliorem z KK aliora będzie pobrana 3% jak za
    przelew z KK??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-10-28 13:15:37
    Temat: Re: Płacę z aliorem i KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 28 Oct 2011 14:45:37 +0200, lolekanabolek wrote:

    > Czy przy kombinacji Płacę z Aliorem z KK aliora będzie pobrana 3% jak za
    > przelew z KK??

    Nie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2011-10-28 15:30:00
    Od: sandokan <l...@g...com>

    On 28 Paź, 15:15, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Nie.

    A ciekawe czy pod cashback też się łapie ?

  • 4. Data: 2011-10-28 17:24:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 28 Oct 2011 08:30:00 -0700, sandokan wrote:

    > A ciekawe czy pod cashback też się łapie ?

    Wydaje mi się, że tak.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 5. Data: 2011-10-29 09:30:18
    Od: " Ludwik" <l...@N...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Nie.

    Na jakiej podstawie tak uważasz? Też mnie to bardzo interesowało,
    przewertowałem ich stronę i nie ma słowa o braku prowizji. W taryfie stoi
    opłata 3% min. 7 PLN "za każdy przelew", a gdy się wykonuje płatność to
    system wyświetla to jako zwykły przelew krajowy (tylko z uzupełnionymi
    danymi).

  • 6. Data: 2011-10-29 14:04:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 29 Oct 2011 09:30:18 +0000, Ludwik wrote:

    > Na jakiej podstawie tak uważasz?

    Autopsja.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 7. Data: 2011-10-29 14:24:23
    Od: " Ludwik" <l...@N...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał
    (a):

    Ludwik wrote:

    > Autopsja.

    A sprawdzałeś to potem na wyciągu? Bo mi raz
    przy zwykłym przelewie pobrali opłatę od
    razu po jego zdobieniu, a drugim razem
    dopiero w dniu kolejnego wyciągu.

    Choć bez podstawy w taryfie i tak
    ewentualnego pobrania opłaty przy Płacę z
    Aliorem trudno skutecznie reklamować :-(

  • 8. Data: 2011-10-29 14:25:49
    Od: " Ludwik" <l...@N...gazeta.pl>

    Ludwik <l...@N...gazeta.pl> napisał
    (a):

    > Olgierd <n...@n...problem>
    napisał
> [...]
    >
    > Choć bez podstawy w taryfie i tak
    > ewentualnego pobrania opłaty przy Płacę z
    > Aliorem trudno skutecznie reklamować :-(

    Zrobieniu nie zdobieniu :-)

  • 9. Data: 2011-10-29 14:43:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 29 Oct 2011 14:24:23 +0000, Ludwik wrote:

    > Choć bez podstawy w taryfie i tak
    > ewentualnego pobrania opłaty przy Płacę z Aliorem trudno skutecznie
    > reklamować

    Par. 1 pkt 20 regulaminu kart płatniczych (choć redakcja tej normy jest
    co najmniej dziwna) plus par. 13 ust. 13.3 pkt 2, gdzie "Płacę z Alior
    Bankiem" traktowane jest jako coś odrębnego od przelewów z karty w ciężar
    rachunku karty.

    No ale fakt: ja mam wszystkie przelewy z karty gratis.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 10. Data: 2011-10-29 17:14:55
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd pisze:

    > Wydaje mi się, że tak.

    Nie wierzę, to nie możliwe... Zważywszy, że kartę można nadpłacić
    dowolnie dużą kwotą, a potem natychmiast wypłacić przez BC, to... :-)

    --
    MiCHA