  • 1. Data: 2002-01-09 10:52:17
    Temat: Blad systemu w mBanku
    Od: "Grzegorz B." <g...@g...pl>

    Co oni tam pochrzanili z tymi identyfikatorami i hasłami. Co z tego że
    mam ustawione pliki cookies. Od wczoraj nie mogę się dostać do konta. Z
    telefonem tradycyjnym niech się powieszą. Nawet nie wiem czy nie jest
    przypadkiem na 0-700 gdzie jest 5zł/min. (musiałbym pogrzebać w papierach).
    Kiedyś wysłałem maila w innej sprawie (bo coś mi się na stanie nie zgadzało)
    i nawet palcem nie kiwnęli żeby odpowiedzieć. Czy wy też się nie możecie
    dostać do konta?
    Grzegorz B.

  • 2. Data: 2002-01-09 10:57:15
    Temat: Re: Blad systemu w mBanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 11:52:17AM +0100, Grzegorz B. wrote:

> [...]
    > telefonem tradycyjnym niech się powieszą. Nawet nie wiem czy nie jest
    > przypadkiem na 0-700 gdzie jest 5zł/min. (musiałbym pogrzebać w papierach).

    Co Ty pieprzysz? Jakie 0-700?

    > Kiedyś wysłałem maila w innej sprawie (bo coś mi się na stanie nie zgadzało)
    > i nawet palcem nie kiwnęli żeby odpowiedzieć. Czy wy też się nie możecie
    > dostać do konta?

    A probowales poszukac na ich stronie www jak sie skontaktowac
    telefonicznie? Kart platniczych tez nie masz?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-09 11:14:03
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > telefonem tradycyjnym niech się powieszą. Nawet nie wiem czy nie jest
    > przypadkiem na 0-700 gdzie jest 5zł/min.

    Tak się troszczysz o swoje pieniądze, a jednocześne nie masz pojęcia o numerze
    telefonu do banku w którym te pieniądze trzymasz, i zasad opłaty za te
    rozmowy??? No to fajnie, nie ma co... =:-O

    P.S. Nie każde 0-700 kosztuje 5 zł za minutę.

  • 4. Data: 2002-01-09 11:39:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A w jakim banku pracujesz ?
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-09 12:49:06
    Od: "Grzegorz B." <g...@g...pl>

    Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ha7i$c2t$...@k...task.gda.pl...
    > A w jakim banku pracujesz ?
    > Grzegorz
    >
    >???????????????
    Skąd ta sugestia?
    Grzegorz B

  • 6. Data: 2002-01-09 13:01:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 01:49:06PM +0100, Grzegorz B. wrote:

    > Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a1ha7i$c2t$...@k...task.gda.pl...

    > Skąd ta sugestia?

    Oraz do kogo.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-01-09 13:18:34
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Kiedyś wysłałem maila w innej sprawie (bo coś mi się na stanie nie
    zgadzało)
    > i nawet palcem nie kiwnęli żeby odpowiedzieć.

    Skad wiesz, ze "nawet nie kiwneli palcem zeby odpowiedziec"? Przeciez nie
    widziales czy kiwneli, bo nie maja oddzialow ;)

    >Czy wy też się nie możecie dostać do konta?

    Nigdy nie miałem z tym problemow.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-01-09 14:29:31
    Od: "Grzegorz B." <g...@g...pl>

    Użytkownik bwwald <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1hfud$70d$...@s...man.poznan.pl...

    > zgadzało)
    >
    > Skad wiesz, ze "nawet nie kiwneli palcem zeby odpowiedziec"? Przeciez nie
    > widziales czy kiwneli, bo nie maja oddzialow ;)

    GB> Poruszyłem ten wątek, bo to ciekawe. Skoro zamieścili link
    kontaktowy znaczy, że odpisują. Nie mają nic do ukrycia. Wszelkie
    wątpliwości wyjaśniają. A jak napisałem że według mnie coś na moim stanie
    jest nie tak to zupełnie jakby listy były przekierowywane na Berdyczów. Ani
    słowa. Widocznie w tym przypadku mają coś na sumieniu dlatego woleli
    przemilczeć. Skubną trochę a to z tego konta a to z tamtego. Oczywiście
    niezbyt często a może wręcz rzadko.

    Grzegorz B.

  • 9. Data: 2002-01-10 05:31:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Skąd ta sugestia?

    0 700... i dalszy ton postu.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-01-10 07:14:48
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Poruszyłem ten wątek, bo to ciekawe.

    Kwestia gustu ;)

    >Skoro zamieścili link kontaktowy znaczy, że odpisują. Nie mają nic do
    ukrycia.

    To mam szczęscie, mi zawsze odpisuja :)

> [...]
    > słowa. Widocznie w tym przypadku mają coś na sumieniu dlatego woleli
    > przemilczeć. Skubną trochę a to z tego konta a to z tamtego. Oczywiście

    Potraktowales swoj list elektroniczny jako reklamacje? Tylko skad Oni
    "biedni" maja wiedziec, ze "Ty" to Ty? Po e-mailu? Zarty sobie stroisz?
    Przeciez poslugujac sie Twoim e-mailem kazdy, moze to zrobic. Rada na
    przyszlosc... W takich sytuacjach skladaj oficjalne reklamacje. Wtedy mozesz
    spodziewac sie sensownego wyjasnienia.