  • 1. Data: 2002-12-27 18:18:46
    Temat: Biedni informatycy mBanku ;-)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    http://info.mbank.com.pl/logout.html

    Mogli wprost napisać, że mają bibę, zrozumiałbym (bardziej, niż 36 zł za
    kartę, której nie chcę) ;-).

    BaLab

  • 2. Data: 2002-12-27 18:33:35
    Temat: Re: Biedni informatycy mBanku ;-)
    Od: "Marcin \"alien\"" <a...@a...net.pl>

    he he, ale tylko do 00:00

    pozdr
    Marcin

  • 3. Data: 2002-12-27 18:39:05
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > http://info.mbank.com.pl/logout.html
    >
    > Mogli wprost napisać, że mają bibę,

    Ale dlaczego taką krótką ?

    Karol

  • 4. Data: 2002-12-27 18:49:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik BaLab napisał:

    >http://info.mbank.com.pl/logout.html
    >
    >Mogli wprost napisać, że mają bibę, zrozumiałbym (bardziej, niż 36 zł za
    >kartę, której nie chcę) ;-).

    taaa.... bibę (cokolwiek by to nie znaczyło)... Nie chciałbyś się
    znaleźć w takim banku o takiej porze. Tam jest dziki młyn i szaleństwo w
    oczach...
    W normalnym banku mają na to czas do rana labo dłużej, a tutaj tylko 3
    godziny... Płacz i zgrzytanie zębów...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-12-27 19:39:08
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 27 Dec 2002 19:18:46 +0100, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >http://info.mbank.com.pl/logout.html

    Jak bylem ostatnio na szkoleniu z informatykami z BRE to na biednych
    nie wygladali :). Dodatkowo fajne informacje o swoim pracodawcy
    rozpuszczali :))))).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 6. Data: 2002-12-27 19:50:00
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Jak bylem ostatnio na szkoleniu z informatykami z BRE to na biednych
    > nie wygladali :). Dodatkowo fajne informacje o swoim pracodawcy
    > rozpuszczali :))))).

    A co na przyklad ;-)))))) ?
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-12-27 21:29:48
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    gorzej jak się okaże, że klient poszedł na bibkę otwartą i za drinki na
    sylwestra płaci (czy taksówkę z on-line czytnikiem) to delfinem nie zapłaci.

  • 8. Data: 2002-12-28 13:52:37
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w wiadomości news:auignf$4m1$1@foka.acn.pl...
    > gorzej jak się okaże, że klient poszedł na bibkę otwartą i za drinki na
    > sylwestra płaci (czy taksówkę z on-line czytnikiem) to delfinem nie
    zapłaci.

    No to po to go wczesniej informuja zeby mogl wziac kase z bankomatu.
    BTW Sa taksowki z POSami online?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2002-12-28 17:48:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Dec 2002 19:18:46 +0100, w <aui585$66t$1@news.tpi.pl>, "BaLab"
    <b...@p...com> napisał(-a):

    > http://info.mbank.com.pl/logout.html
    > Mogli wprost napisać, że mają bibę, zrozumiałbym (bardziej, niż 36 zł za
    > kartę, której nie chcę) ;-).

    No cóż, trochę drogo wyniesie go karta, którą nie będzie mógł
    uzupełnić stanu zapasów % w najpotrzebniejszej chwili w roku. ;)

  • 10. Data: 2002-12-28 19:43:22
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    | zapłaci.
    |
    | No to po to go wczesniej informuja zeby mogl wziac kase z bankomatu.
    | BTW Sa taksowki z POSami online?

    Są POSy online bezprzewodowe (over GSM GPRS). A gdzie kto wozi to nie wiem.