  • 1. Data: 2002-07-12 09:25:03
    Temat: Bezpieczna Inwestycja
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Co tu duzo mowic, w chwili obecnej PLN nie jest juz tak atrakcyjna lokata
    jak chocby rok, dwa lata temu ( stopy w dol, Belka tax) a dodatkowo
    zagrozenie zwana pod kryptonimem "Kolodko".

    Alternatywa ?
    -euro/ usd (wada 1.niskie oprocentowanie, ale mozna liczyc na oslabienie
    zlotego- o ile juz nie za pozno )

    Nieruchomosci :
    -ziemia ( wada: nie jest tak tania- w racjonalnym usytuowaniu- jak sadza
    politycy )
    -mieszkania ( wada: obecna ustawa o najmie lokali skrjnie nie korzystna dla
    wlasciciela, plusy: atrakcyjne ceny , zabezpieczenie przed ewentualnym
    zjazdem PLNa, perspektywa wzrostu wartosci - w dluzszym terminie)

    Maly przyklad :
    kwota : 100oooPLN - bank,fundusz OS -za rok ca. +6ooo PLN
    mieszkanie:40m2 - 8ooo PLN za rok wynajmu
    Kwoty ( wiem , ze tylko hipoteza ), podaje juz po odjeciu Belkowego lub PIT

    Moze macie inne propozycje warte rozwazenia ?

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 2. Data: 2002-07-12 14:27:19
    Temat: Re: Bezpieczna Inwestycja
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkanie:40m2 - 8ooo PLN za rok wynajmu
    > Kwoty ( wiem , ze tylko hipoteza ), podaje juz po odjeciu Belkowego lub

    Od kwoty za wynajem też odjąłeś podatek??

  • 3. Data: 2002-07-12 14:51:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Od kwoty za wynajem też odjąłeś podatek??

    A kto tam bedzie podatek placil ;)