eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2007-04-23 14:34:08
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > A jesli chca tylko zaproponowac jakas niepotrzebna usluge albo zapytac
    > czy ktos istotnie zaplacil za cos tam KK, to powinna im wystarczyc
    > odpowiedz "to ja" na pytanie czy rozmawiaja z odpowiednia osoba. I tak
    > nie da im to zadnej gwarancji, ale przeciez nie o to im tez chodzi.

    I tak właśnie jest. Jedynie PROPONUJĄ przełączenie do IVR w przypadku
    gdy chcesz przy okazji tej rozmowy zwrotnej dokonać jakiejś dyspozycji
    albo wyjaśnić/sprawdzić coś co wymaga zalogowania do kanału telefonicznego.


  • 22. Data: 2007-04-23 20:23:22
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
    news:f0ifld$qnb$1@kushnir.sileman...
    > Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale nie masz żadnej pewności, że się
    > podszywał. Inteligo przy połączeniach wychodzących do klientów faktycznie
    > może przełączyć klienta do IVRa. Stosują to, gdy np. wyślesz jakąś prośbę
    > via poczta wewnętrzna i poprosisz o rozmowę zwrotną. Jeżeli wymaga to
    > zautoryzowania klienta, przełączają do IVRa, proszą o zautoryzowanie się i
    > wybranie "0" celem połączenia z konsultantem.

    Ma to też jeden + . Prosisz o kontakt w ważnej sprawie: coś nie działa i jak
    oddzwonią chętnie przełączą do zalogowania. Można oszczędzić na koszcie
    połączenia, choćby zza granicy.



  • 23. Data: 2007-04-23 20:34:34
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f0j4ir$at0$1@inews.gazeta.pl...
    > Ma to też jeden + . Prosisz o kontakt w ważnej sprawie: coś nie działa i
    > jak oddzwonią chętnie przełączą do zalogowania. Można oszczędzić na
    > koszcie połączenia, choćby zza granicy.
    Tyle tylko, ze zaraz spotkasz sie z zarzutem (a pewnie i slusznym) ze skoro
    mozna strone www spreparowac to i IVRa mozna podrobic. A macie jakis pomysl
    jak bez oddzwaniania do banku te sprawe zalatwic? Moze bank do kontaktow z
    nami tez powinien miec haslo/pin ;)

    --
    ~yasiek



  • 24. Data: 2007-04-24 17:03:32
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "yasiek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f0j58q$gfn$1@news.onet.pl...
    > Tyle tylko, ze zaraz spotkasz sie z zarzutem (a pewnie i slusznym) ze
    > skoro mozna strone www spreparowac to i IVRa mozna podrobic. A macie jakis
    > pomysl jak bez oddzwaniania do banku te sprawe zalatwic? Moze bank do
    > kontaktow z nami tez powinien miec haslo/pin ;)

    i podpis, i pieczątkę można podrobić, i bankomat nawet cały też...



  • 25. Data: 2007-04-24 17:15:39
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Pen napisał(a):

    > i podpis, i pieczątkę można podrobić, i bankomat nawet cały też...

    W zasadzie oddział też może być podrobiony. :-)

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1