  • 21. Data: 2002-06-30 00:13:18
    Temat: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    W Pekao mam
    > konto od wielu lat, gdy jeszcze inne banki nie chciały wogóle o tym
    > rozmawiać. Kartę też dostałem od początku i zawsze używam jej jako
    > płatniczej... Bankomat to rezerwa...

    No popatrz... A moj staruszek ma konto VIP w tym pieknym banku, a mimo to
    ;)))) kasy nie mogl wyplacic, a ja mu odradzilem z innego brac, bo mowie -
    na co dawac zarabaic innym, jak mozesz zrobic przelew w poniedzialek???

    Podalem przyklad z trzech bankomatow w okolicy zaden nie dzialal... I sam
    przez ponad dwa lata mialem tam konto i moge stwierdzic z wlasnego
    doswiadczenia ze bankomat np. przy SGH psul (i psuje sie - bo widze jak
    wchodze na uczelnie) im sie nagminnie.

    Teraz od dwoch lat czesto wyplacam kase w bankomacie BZWBK - i ten jeden -
    keszcze nietrfilem, zeby byl popsuty. a ten tez przy mnie Pekao - popsuty
    jest bardzo czesto.. Tez dziwne???

    Popatrz - ze na oferte banku patrzy sie calosciowo, a nie tylko np przez
    pryzmat dobrtej osblugi - i niestety ten bank nie spelnia moich i jak sie
    okazuje nie tylko moich kryteriow, zeby go osadzic jako diobry bank..

    P.S. Oj, ledwo dzisiaj wrocilem nocnym sie rozbijalem... Ufff.

  • 22. Data: 2002-06-30 00:14:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moze to Cie czegos nauczy.
    > Pozornie masz pieniadze a naprawde jestes bez grosza.
    > Jak tak bedziesz chodzil bez kasy to kiedys umrzesz z glodu bo bankomat
    sie
    > w tym czasie zawiesil.

    Eeee - mnie nie. Najwyzej ojca - ale on i tak kartom nie wierzy ;)))) Ja mam
    Fortisa, a gdyby co BZWBK, a gdyby i nie to to jeszcze Euronet...

  • 23. Data: 2002-07-01 09:19:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ty masz jakiegoś pecha do tego Pekao, bo ja nie odnotowuję takich
    > problemów. Inna sprawa, że w Gliwicach bardzo rzadko bywam...

    No to skoro mam pecha to wyszedłem z założenia, że szczęściu trzeba pomgać i
    zmieniłem jakieś 3 lata temu Peako na handlobank :-))) I to było wielkie
    WOW... :-)

    K. Kowalski

  • 24. Data: 2002-07-01 10:45:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No to skoro mam pecha to wyszedłem z założenia, że szczęściu trzeba pomgać
    > zmieniłem jakieś 3 lata temu Peako na handlobank :-))) I to było wielkie
    > WOW... :-)

    W takim razie ja tez mialem chyba pecha w Pekao ??? Zrobilem to samo co
    Krzysztof, tzn. ucieklem zaraz na samym poczatku - chyba 1998r. do Handlo
    :-))) O szoku jakosciowym chyba nie trzeba wspominac :-))) A w pekao nic od
    tego czasu sie nie zmienilo .... wrecz na gorsze !! Zatem ludzie ktorzy
    uciekaja teraz z pekao np. do multi doznaja to samo co ja w 1998r. - ulge
    :-)))
    pzd

  • 25. Data: 2002-07-01 17:25:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 1 Jul 2002 11:19:44 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >No to skoro mam pecha to wyszedłem z założenia, że szczęściu trzeba pomgać i
    >zmieniłem jakieś 3 lata temu Peako na handlobank :-))) I to było wielkie
    >WOW... :-)

    Tak, rozczarowanie i porażka. Zwłaszcza w momencie przejęcia przez
    SikiBanck... Założyłem tak konto na rok przed zdechnięciem. Oddział
    Zabrze, gość-marketingowiec z plaketką Rychu, Krzychu czy inkszy
    Zdzichu. Zero nazwisk. Założyłem konto, powiedzieli, że debet i
    wypukłą kartę przyznają po 3 miesiącach regularnych wpływów z
    zadeklarowanego miejsca. Po trzech miesiącach przyszedłem i okazało
    się, że debetu i karty nie dostanę, bo zadeklarowałem wpłyty od firmy
    XXX, a przychodzą od Jan Kowalski (księgowa firmy XXX nadawała
    przelewy nazwiskiem właściciela)... Kolejne 3 miesiące czekania
    (poprosiłem księgową o przelewy jako XXX) i dostałem kartę oraz
    debet... 100zł... W Pekao dostałem po 3 miesiącach dwie wypukłe oraz
    1100zł debetu dwa/trzy lata wcześniej i to przy całkowitym braku
    regularnych wpływów.

    Potem bank zostal upadnięty przez Siki, więc musiałem się wynieść, bo
    do strony nie szło się zalogować, do infolinii dzwoniłem przez 3
    godziny i nie szło się dodzwonić... A jak już zalogowałem się do
    systemu City, wyszło, że paść nad paściami. Polazłem więc do banku
    zamknąć konto. Znów jakiś Rychu-Zdzichu bez nazwiska zamknął konto.

    Przez kolejne pół roku przychodziły wyciągi z tego zamkniętego konta
    ze wzrastającym debetem oraz pogróżkami że jak nie wpłacę stosownej
    kwoty, to mnie wpiszą na czarną listę.

    Polazłem do oddziału. Chamski szef Sebastian (o ile pamiętam) znów nie
    chciał się przyznać do nazwiska. Nie umiał też dojść do tego kto
    zamykał mi konto i dlaczego jest u nich burdel... W końcu wydał jakiś
    papierek o zamknięciu wydrukowany z drukarki. Poprosiłem o podpis
    poświadczający zamknięcie. Nie chciał go udzielić ani podać swojego
    nazwiska! Krętactwa, krętactwa i sztuczny uśmiech ,,garniturka''...

    Po wielu bojach udało się w końcu zamknąć definitywnie. Ale bank,
    gdzie nie wiadomo kto robi jakie operacje, nie chcą podać nazwiska
    pracownika, jest dla mnie jak piramidka Herbalife...

    W Pekao może są czasami mało nowoczesne metody, ale na potwierdzeniach
    mam zawsze imienne pieczątki pracowników oraz podpisy. Wiadomo co kto
    w razie problemów robił. Panie zawsze starają się pomóc.

    Co mi po sztucznym amerykańskim uśmiechu ,,garniturka'' z Handlobanka,
    jeżeli gość się durnowato uśmiecha, robi mnie w szare jajo, nie wie co
    się dzieje i w dodatku nie chce podać nazwiska. Czuję się jak w
    sekcie!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 26. Data: 2002-07-02 07:37:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 01, 2002 at 07:25:56PM +0200, Tristan Alder wrote:

    > Potem bank zostal upadnięty przez Siki, więc musiałem się wynieść, bo
    > do strony nie szło się zalogować, do infolinii dzwoniłem przez 3

    [ciach zale]

    Naprawde nie widzisz roznicy pomiedzy citi a handlo? Wspolczuje.

    > W Pekao może są czasami mało nowoczesne metody, ale na potwierdzeniach
    > mam zawsze imienne pieczątki pracowników oraz podpisy. Wiadomo co kto
    > w razie problemów robił. Panie zawsze starają się pomóc.

    E, znow oceniasz na podstawie jednego oddzialu.

> [...]
    > jeżeli gość się durnowato uśmiecha, robi mnie w szare jajo, nie wie co
    > się dzieje i w dodatku nie chce podać nazwiska. Czuję się jak w

    A ja i tak wole byc traktowany jak klient. Dlatego 'uzywam' RB.

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-07-02 15:36:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (2 Jul 2002 09:37:07 +0200), w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) był(a) napisał(a):

    >[ciach zale]
    >Naprawde nie widzisz roznicy pomiedzy citi a handlo? Wspolczuje.

    Ludzie się zmienili w ciągu tych dwóch dni? Ten sam gość ukrywał się z
    nazwiskiem już w czasach Handlobanku.... Faktycznie poziom usługspadł
    po przejsciu do Siki, ale nie mów, że aż tak bardzo...

    >E, znow oceniasz na podstawie jednego oddzialu.

    Tak? We wszyskich znanych mi oddzialach dostawałem pieczątkę imienną,
    więc myślałem, że w całym Pekao tak jest.

    Acha -- przypomniało mi się, że kiedyś okazyjnie korzystałem z dwóch
    oddziałów w Katowiacach i też wyniosłem miłe wrażenia.

  • 28. Data: 2002-07-02 15:45:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 02, 2002 at 05:36:33PM +0200, Tristan Alder wrote:

    > Ludzie się zmienili w ciągu tych dwóch dni? Ten sam gość ukrywał się z
    > nazwiskiem już w czasach Handlobanku.... Faktycznie poziom usługspadł
    > po przejsciu do Siki, ale nie mów, że aż tak bardzo...

    Powiem tak - poziom citi spadl po polaczeniu z handlo. Ale ja jeszcze
    nie mowie ze to handlo zle na nich wplywalo.

    --

    --w