  • 11. Data: 2002-06-28 12:01:20
    Temat: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:o4iohuksdkm6m2u2ogmfr1jkk6mcufa8ph@4ax.com...

    > Bredzisz. Pekao (nie mylić z PKO) jest jest jednym z lepszych banków
    ^^^^^^^^
    > na polskim rynku, choć niekoniecznie najtańszym.

    Tristan is back ;-)))

    > Co do kolejek, to wy koszystacie chyba z podejżanych placówek, bo w
    > Zabrzu w obydwu jest spokój, bez kolejek, a panie miłe i kompetentne.

    Hmm - kolejki do obsługi w Zabrzu są i to często. Poza tym nie zapominaj, że
    to jest filia a nie oddział :-))) W macierzystym oddziale w Gliwicach
    załatawiałem kiedyś zlecenie stałe w... 2 godziny!!! To mój istny rekord :-)

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-06-28 12:20:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bredzisz. Pekao (nie mylić z PKO) jest jest jednym z lepszych banków
    > na polskim rynku, choć niekoniecznie najtańszym.

    Jakbys pisal o PKO BP to moglbym jeszcze zrozuzumiec... ale jak piszesz o
    Pekao, to:
    ROTFL :-)))

  • 13. Data: 2002-06-28 12:31:18
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Z tego co jeszcze pamiętam po Pekao, to te bankomaty padały stadami, a od
    > niedzieli do poniedziałku południa były puste :(((
    A kasę z tych bankomatów wyciągały resztki niezadowolonych klientów oraz
    krasnoludki.
    Janek

  • 14. Data: 2002-06-28 16:49:47
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Czyli w bliskiej okolicy trzy bankomaty popsute. Nie wiem czy system poszedl
    >sie kochac czy cos, ale ja zosltaem bez kasy :(
    >Bleee Czy one wiecznie sie psuja (GUS, SGH??)

    mnie sie bankomaty pekao sa kojarza z komunikatem "awaria drukarki! Czy
    kontynuowac?".

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 15. Data: 2002-06-29 18:03:21
    Od: "Menos" <a...@p...onet.pl>

    > Czyli w bliskiej okolicy trzy bankomaty popsute. Nie wiem czy system
    poszedl
    > sie kochac czy cos, ale ja zosltaem bez kasy :(
    > Bleee Czy one wiecznie sie psuja (GUS, SGH??)

    Moze to Cie czegos nauczy.
    Pozornie masz pieniadze a naprawde jestes bez grosza.
    Jak tak bedziesz chodzil bez kasy to kiedys umrzesz z glodu bo bankomat sie
    w tym czasie zawiesil.

    Menos

  • 16. Data: 2002-06-29 19:10:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (28 Jun 2002 13:33:38 +0200),
    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) był(a) napisał(a):

    >A lepszosc na czym polega? Tylko na oddzialach gdzie popadnie?

    Na szerokiej i atrakcyjnej ofercie.

    >A dlaczego Ty z kolei mierzysz podejscie do klienta na podstawie dwu oddzialow?

    a) Zapomniałem dodać, że w oddziale w Gliwicach również miałem dobre
    odczucia. Gorzej w tym oddziale koło dworca, ale to był przejęty po
    połączeniu z innym bankiem. Tak co prawda również kolejek nie było,
    ale panie są mniej sympatyczne...

    Tak więc na razie mam prawie 100% dobrych wrażeń.

    b) założę się, że osoby krytykujące też krytykują na podstawie jednej
    placówki, a nie całego kraju.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2002-06-29 19:10:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 28 Jun 2002 13:43:17 +0200), "Jarosław

    >Bo jak tam w Zabrzu tak czesto bankomaty padaly to ludzie zabrali jednak
    >swoje pieniadze i teraz pustki ;-D

    Nie wiem, bankomat jest dla mnie uzupełnieniem oferty. W Pekao mam
    konto od wielu lat, gdy jeszcze inne banki nie chciały wogóle o tym
    rozmawiać. Kartę też dostałem od początku i zawsze używam jej jako
    płatniczej... Bankomat to rezerwa...

  • 18. Data: 2002-06-29 19:25:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 28 Jun 2002 14:01:20 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Tristan is back ;-)))

    Wrong. I'm still here...

    >Hmm - kolejki do obsługi w Zabrzu są i to często.

    Wtedy, kiedy ja nie bywam? W ,,starym'' oddziale czasami jeszcze
    bywają niewielkie, ale w nowym już całkiem luzy są.

    >Poza tym nie zapominaj, że to jest filia a nie oddział :-)))

    A co to ma za znaczenie?

    >W macierzystym oddziale w Gliwicach
    >załatawiałem kiedyś zlecenie stałe w... 2 godziny!!! To mój istny rekord :-)

    Ty masz jakiegoś pecha do tego Pekao, bo ja nie odnotowuję takich
    problemów. Inna sprawa, że w Gliwicach bardzo rzadko bywam...

  • 19. Data: 2002-06-29 20:01:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 29, 2002 at 09:10:44PM +0200, Tristan Alder wrote:

    > Na szerokiej i atrakcyjnej ofercie.

    Szerokiej? Zdarza sie im miec produkty zblizone do innych bankow, moze
    nawet jeden czy dwa ktorych nie ma nigdzie indziej. Ale czy to jest od
    razu szeroka oferta?

    Atrakcyjnej? A na czym polega atrakcyjnosc? Na cenie? Znam tansze. A
    moze na czyms innym? Jesli mozesz posluzyc sie jakims konkretem to
    bede wdzieczny.

> [...]
    > odczucia. Gorzej w tym oddziale koło dworca, ale to był przejęty po
    > połączeniu z innym bankiem. Tak co prawda również kolejek nie było,

    Na razie tylko mozna powiedziec ze Twoje doswiadczenia sa takie a jego
    inne. Ale zeby globalnie twierdzic ze jest tam dobrze?

    > Tak więc na razie mam prawie 100% dobrych wrażeń.

    Tak, z tym sie zgodze ;-]

    > b) założę się, że osoby krytykujące też krytykują na podstawie jednej
    > placówki, a nie całego kraju.

    Ale co z tego wynika? Przeciez caly kraj nie sklada sie z Twoich oddzialow.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-06-29 22:01:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 29 Jun 2002 21:10:44 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >b) założę się, że osoby krytykujące też krytykują na podstawie jednej
    >placówki, a nie całego kraju.

    No to zastosujmy takie rozumowanie. Ty chwalisz, tylko na podstawie
    placowek z Twojego regionu. Inni narzekaja na placowki ze swoich
    regionow. Tych narzekajacych jest sporo i i mieszkaja w roznych
    czesciach kraju. No to teraz sprowadzmy krytyke lokalna do globalnej
    oceny i co otrzymamy ? :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl