  • 1. Data: 2023-07-20 21:08:31
    Temat: Bankomaty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Czy ktoś z kolegów i koleżanek ma pomysł, skąd legalnie uzyskać aktualne
    zestawienie bankomatów? W Polsce, Na świecie? Minimum, to adres, ale
    jakby współrzędne GPS były, to by było lepiej.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 2. Data: 2023-07-20 22:47:08
    Temat: Re: Bankomaty
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 21:08:35 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Czy ktoś z kolegów i koleżanek ma pomysł, skąd legalnie uzyskać aktualne
    > zestawienie bankomatów? W Polsce, Na świecie? Minimum, to adres, ale
    > jakby współrzędne GPS były, to by było lepiej.

    Mapy google

  • 3. Data: 2023-07-20 23:17:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.07.2023 o 22:47, Kris pisze:
    > Mapy google
    I tam jest zestawienie? Podpowiesz gdzie?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-07-21 00:20:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 23:17:07 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > I tam jest zestawienie? Podpowiesz gdzie?

    Uruchom mapy google i wpisz tam w szukajke "bankomat"

  • 5. Data: 2023-07-21 15:17:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jul 2023 15:20:34 -0700 (PDT), Kris wrote:

    > Uruchom mapy google i wpisz tam w szukajke "bankomat"

    To niespecjalnie da listę.

    Ta lista gdzieś tam jest, ale wyciągnąc chyba trudniej.

    Swoją drogą - ktos tę listę googlowi przekazał ... czy sami zdobyli?

    J.

  • 6. Data: 2023-07-21 23:15:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2023 o 15:17, J.F pisze:

    > To niespecjalnie da listę.
    > Ta lista gdzieś tam jest, ale wyciągnąc chyba trudniej.
    > Swoją drogą - ktos tę listę googlowi przekazał ... czy sami zdobyli?

    Ludzie dodają.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-07-22 10:13:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 20 Jul 2023 21:08:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czy ktoś z kolegów i koleżanek ma pomysł, skąd legalnie uzyskać aktualne
    > zestawienie bankomatów? W Polsce, Na świecie? Minimum, to adres, ale
    > jakby współrzędne GPS były, to by było lepiej.

    Podaj trasę pielgrzymki.

  • 8. Data: 2023-07-22 21:21:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 10:13, dantes pisze:

    > Podaj trasę pielgrzymki.
    I od tego zbuduje się lista?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-07-25 16:16:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jul 2023 23:15:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ludzie dodają.

    Mowisz, ze ludzie?
    To by taka niepełna była.
    Może właściwe banki/organizacje przekazały, w imie obustronnych
    korzysci.

    Jest jakies Google API do tego, ale nie korzystałem, to nie pomogę.

    Natomiast tak sie zastanawiam, czy nie ma listy jeszcze gdies indziej.
    Targeo? Geoportal?

    J.

  • 10. Data: 2023-07-25 16:52:04
    Od: _Master_ <...@...pl>