  • Data: 2002-02-23 12:41:07
    Temat: Banki wirtualne...
    Od: "Roman" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...czy jest taki bank wirtualny ktory ma niskie koszty utrzymania dla kont
    firmowych? Tzn np brak oplat za prowadzenie oraz niskie oplaty lub ich brak
    za przelewy i wyplaty z bankomatow. Interesuje mnie tez karta platnicza
    do rachunku takiego rodzaju aby mozna bylo nia placic w internecie. Dobrze
    byloby rowniez aby mozna bylo wykonywac przelewy za granice - ale to dla
    mnie najmniej wazny warunek. Odsetki nie sa istotne. Mam
    malutka firme i duzo pieniedzy to tam niebedzie;)

    Pzdr
    Roman