  • 1. Data: 2002-02-23 12:36:28
    Temat: Odp: Banki wirtualne...
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik "Roman" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:a581v0$fev$1@news.tpi.pl...
    > ...czy jest taki bank wirtualny ktory ma niskie koszty utrzymania dla kont
    > firmowych?

    VW direct....

    >Interesuje mnie tez karta platnicza

    a to wtedy inteligo

    > byloby rowniez aby mozna bylo wykonywac przelewy za granice -

    a to żaden z powyższych....
    d.

  • 2. Data: 2002-02-23 12:41:07
    Temat: Banki wirtualne...
    Od: "Roman" <r...@m...pl>

    ...czy jest taki bank wirtualny ktory ma niskie koszty utrzymania dla kont
    firmowych? Tzn np brak oplat za prowadzenie oraz niskie oplaty lub ich brak
    za przelewy i wyplaty z bankomatow. Interesuje mnie tez karta platnicza
    do rachunku takiego rodzaju aby mozna bylo nia placic w internecie. Dobrze
    byloby rowniez aby mozna bylo wykonywac przelewy za granice - ale to dla
    mnie najmniej wazny warunek. Odsetki nie sa istotne. Mam
    malutka firme i duzo pieniedzy to tam niebedzie;)

    Pzdr
    Roman

  • 3. Data: 2002-02-23 12:42:19
    Temat: Re: Banki wirtualne...
    Od: Bombel <b...@w...pl>

> [...]

    > za przelewy I wyplaty Z bankomatow. Interesuje mnie tez karta platnicza
    > do rachunku takiego rodzaju aby mozna bylo nia placic W internecie.

    Inteligo! Szczegoly wysle ma priva, wejdz przez link w e-mailu to DOSTANIESZ
    KASE. Jak jeszcze ktos chce zarobic to szybko piszcie na liste.

  • 4. Data: 2002-02-23 12:58:22
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    to jest ciagle przerabiane, poczytaj archiwum

    jak dla DG to moze:
    http://www.telepekao24.pl

    ja mam w inteligo, ale jesli wprowadza opłate za prowadzenie konta, zus
    jest juz za 2,99 !!!!!!!
    to spadam do telepekao24

    --
    lupino
    S...@g...de

    Archiwum grup news http://niusy.onet.pl/
    wyszkiwarka grup news http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl

    Użytkownik Roman <r...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a581v0$fev$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-02-23 18:35:59
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "lupino" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja mam w inteligo, ale jesli wprowadza opłate za prowadzenie konta, zus
    > jest juz za 2,99 !!!!!!!
    > to spadam do telepekao24

    no wlasnie - dzis sobie - dosc powierzchownie przegladnalem inteligowa toip
    i i widze, ze oplata dla kont firmowych juz jest tam umieszczona
    Kiedys sam widzialem na ich stronie, ze opozniaja wprowadzenie oplat -
    czyzby to opoznienie bylo "3-dniowe" ??
    Jak to jest - sa juz te oplaty ?? bo w tabeli "ile to kosztuje" sa ! wiec
    nic nie wskazuje ze ich nie ma

  • 6. Data: 2002-02-23 18:59:30
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bombel" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a582nb$g5h$1@flis.man.torun.pl...

    > Inteligo! Szczegoly wysle ma priva, wejdz przez
    link w e-mailu to DOSTANIESZ
    > KASE. Jak jeszcze ktos chce zarobic to szybko
    piszcie na liste.

    W tym tempie to ty Bombel szybko milionerem
    zostaniesz ;-)

    Sark

  • 7. Data: 2002-02-23 19:01:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w
    wiadomości news:a58nea$79v$1@news.tpi.pl...

> [...]
    opozniaja wprowadzenie oplat -
    > czyzby to opoznienie bylo "3-dniowe" ??
    > Jak to jest - sa juz te oplaty ?? bo w tabeli

    A to się nie tyczyło "fizycznych" ?

    Sark

  • 8. Data: 2002-02-24 09:15:25
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > opozniaja wprowadzenie oplat -
    > "ile to kosztuje" sa ! wiec
    >
    > A to się nie tyczyło "fizycznych" ?

    na stronie aktualnosci - nadal jest info "o przesunięciu terminu pobierania
    opłat za prowadzenie konta oraz za korzystanie z kart". Nie ma informacji
    czy fizycznych czy firmowych.
    Tymczasem w TOiP jest jednak informacja o oplatach.
    Wiem, ze inteligo nigdy nie bylo inteligentne i taka sprzecznosc to u nich
    norma.
    Pozwolilem wiec sobie zadzwonic do nich aby to wiedziec
    oplata za saldo < 100 juz jest !
    oplaty za firmowe nie !
    oplata za karte nie,
    wyzsze optaty za zus - tak
    smsy- juz po nowemu

    HE HE
    wiec wprowadzili - czesciowo :-))
    trzeba byc chyba dedektywem zeby sie polapac w ich obecnych oplatach,
    sprzeczne informacje na ich www i jeszcze inne na infolinii

  • 9. Data: 2002-02-24 09:25:24
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a5aav7$d11$1@news.tpi.pl>, Krab wrote:
    > Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pozwolilem wiec sobie zadzwonic do nich aby to wiedziec
> [...]

    Kurcze uwazam to za swinstwo! Dlaczego nie ma na stronie WWW
    , gdzie informuja , ze wszelkie oplaty sa wstrzymane?
    Czyzby to byl ich nowy sposob na sciagniecie troche grosza
    (baaaa to bedzie kupa forsy) od osob ktore nie sa zorinetowane
    (bo nie moga z ich sprzeczych informacji)
    Uwazam , ze jest to swiadome wprowadzanie klientow w blad dla zysku!

    Oj To nie jest moj bank .....

  • 10. Data: 2002-02-24 09:33:57
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <s...@a...home.ostrow.pl>, Maciej wrote:

> [...]
    > (bo nie moga z ich sprzeczych informacji)
    > Uwazam , ze jest to swiadome wprowadzanie klientow w blad dla zysku!

    No coz jestem zmuszony do napisania sprostowania co do mojego
    maila wczesniejszego. Sam przed chileczka zadzwonilem do Inteligo i
    poinformowali mnie tam ze wszlekie oplaty (karte , konto)
    zostaly wstrzymane w ramach promocji.
    Nalezy wiec dementowac wczesniejsze posty o nieodpowiednich poczynaniach
    Inteligo