  • Data: 2007-04-12 17:54:02
    Temat: Banki w UK & Ireland - chce zalozyc konto!
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem natury technicznej. Jestem freelancerem w irlandzkiej
    firmie, ktora wyplaca wynagrodzenia przelewem lub czekiem. Wiadomo, ze
    przelewem jest o ok. 700% szybciej, wiec bedac w PL chcialbym zalozyc
    - zdalnie - konto w UK lub w Irlandii podac to konto w firmie i dostac
    karte bankomatowa, ktora wyplacalbym w PL pieniadze. Dlaczego nie
    podam aktualnego numeru konta? Bo moj bank nie uzywa sortkodu, ktory
    jest wymagany przez bank tej irlandzkiej firmy i bez niego
    kilkakrotnie odbily sie platnosci i wrocily do firmy.
    Pozdrawiam i licze na rady.

    R.