  • 1. Data: 2002-01-24 16:47:24
    Temat: [bzwbk] nowe limity?
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    Czy coś mi mignęło na dole nowej strony:

    limit przelewów z tokenem
    limit przelewów bez tokena

    andy

  • 2. Data: 2002-01-24 19:45:42
    Temat: Re: [bzwbk] nowe limity?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    i na oba mam 0.0 zl :)
    A token mam...

    Mnie mignelo, ze teraz bede mogl zobaczyc kto mi przyslal cos itp - ale nie
    wiem jak to zrobic, ze zacytuje:

    "Od dziś macie Państwo możliwość uzyskania informacji o tzw. "drugiej
    stronie rachunku" czyli o osobie, badź instytucji, od której wpłynęły
    pieniądze na Państwa konto. Ponadto w razie jakichkolwiek wątpliwości
    podczas korzystania z BZWBK24 internet możecie Państwo wysłać e-maila z
    zapytaniem do Zespołu Doradców Usług Bankowości Elektronicznej"

    No i g... kumpel dzisiaj wyslal przelew wewnetrzny i nigdzie nie dalo sie
    kliknac... i zobaczyc - a calkiem ciekaw bylby gdzie placilem swoja VC
    itp...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-24 20:10:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > No i g... kumpel dzisiaj wyslal przelew wewnetrzny i nigdzie nie dalo sie
    > kliknac... i zobaczyc - a calkiem ciekaw bylby gdzie placilem swoja VC
    > itp...

    przy VC jest taka informacja jak byla
    przy normalnej historii operacji mozna kliknac na tytul operacji i wtedy
    poze sie ekran z obiema stronami operacji - nareszcie widac od kogo przelew
    Doszla opcja "wydruk" i tam jest to od razu
    W sumie lepiej ale literki jak dla mnie MALE i nie daja sie powiekszyc :(((
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-24 23:45:32
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > Doszla opcja "wydruk" i tam jest to od razu
    > W sumie lepiej ale literki jak dla mnie MALE i nie daja sie powiekszyc
    :(((

    ciekawe dlaczego, ale jak zrobilem sobie przelew z mBanku
    to wykazalo mi, ze pieniadze przyszly z zupelnie innego konta niz tam
    posiadam

    ciekawe dlaczego ?